ELKOR - Ražošanas brāķis, atteikums
Vēlējos iegādāties jaunu tv, iepriekš jau esmu iepircies elkor veikalā un nebija nekādu problemu. Sekoju atlaidēm un izvēlējos samsung 49' modeli kam tajā brīdī bija atlaide, atbraucu uz veikalu, samaksāju un man tv iedeva piebraucot pie noliktavas. Majās konstatēju, ka ekrānā ir plaisa. Kad man beidzot bija brīvs atvedu tv atpakaļ uz veikalu kur pēc izskatīšanas uz brāķi iekšējais elkor serviss norādija ''ka pats esmu vainīgs un sasitu ekrānu pats''. Ja pērkat kaut ko elkor vienmēr paprasiet lai tv tiktu izņemts no kastes un ieslēgts savādāk šādā situācijā savu taisnību nav iespējams pierādīt! Vairāk elkor neiepirkšos!
Komentāri (2)
Ja ekrāns bojāts:
- vai ija bojāta kaste, iepakojumi, kad saņēmi preci no veikala?
- vai uz iepakojuma bija pazīmes, ka kaste tikusi iepriekš vērta vaļā?
Ceru, ka to skatījies, pirms ņem preci un ved mājās.
Tad kad atvedi - ja nav laika, ir taču telefons, ir e-pasts - var taču uzreiz informēt veikalu, nekavējoties, nevis tad, kad parādās brīvs laiks.
Viss kaut kas ir iespējams, lai gan, ja preces iepakojumi nav bojāti, tad, lielākā ticamība, ka tā nav veikala vaina.
Viens jautājums vai Serviss vai Veikals tika uzreiz informēts?