Elis V - Iedeva nepareizas flīzes
Nopirku gridas flizes 3 pakas. Uzreiz tas neizmantoju un tikai pec kada pusotra menesa saku izlikt. Beigas kad taisu vala treso paku, skatos, pavisam citas flizes iedevusi. Ta nu es te esu palicis pie pusizliktas gridas. Aizvedu atpakal, labi vizsmaz pienema un teica ka samainisot, bet flizes ta veikala vairs nav tadas. Ta nu es te gaidu kad tad vienreiz dabusu istas flizes... Attieksme ar neko laipna nav.
Komentāri (17)
Ti, Kristians, skazal bi SPASIBO za to, 4to voobwe tebe plitku menjajut!!! Vo mnogih drugih magazinah tebja bi poslali kuda podal'we!!! I na buduwee-proverjaj, kogda 4to-libo pokupaew!
Jā esmu arī sapratusi kad tajā veikalā labāk neiepirkties.
Patiešām jocīgi visi esat! Vajadzēja jau sen būt skaidram, ka pērkot mantas jāpārbauda. Galu galā pirkuma dokuments - čeks - apliecina to, ka tu kā pircējs esi piekritis darījumam un tevi viss apmierina - vizuāli vai kā citādi
Mēs pasūtījām flīzes Elī gaidījām 10 nedēļas. Katru nedēļu zvanīju apjautāties- atbilde: Nākamnedēļ noteikti būs! Astotajā nedēljā izrādījās, ka pasūtījums nav iereģistrēts un nav tālāk nosūtīts. Ko Jūs ieteiktu šādā situācijā darīt, kā reaģēt?
To Dace: tu apdauzīta esi kā var nebūt reģistrēts tavs pasūtījums 10 nedēļu laikā, nu tu kko lej, jo savādāk tev nekādi nevarētu atbildēt, ka būs pēc nedēļas, jo ja nav pasūtīts vai reģistrēts nemaz navarētu atrast tādu pasūtījumu pēc tava čeka! Kaza :D kā man besī tādi, kas kko izdomā!
Diemžēl, Dacei ir pilnīga taisnība! Mēs arī pasūtījām flīzes, plauktā skaidri un gaiši rakstīts, ka pasūtījums tiek nodrošināts 2-3 darbdienu laikā. Pagaidām pagājušas 2 nedēļas... remonts gaida, un arī mēs nezinām, ko iesākt. Ja mēs būtu rīdzinieki varētu kaut sūdzību rakstīt un iet visu garo penterīgo ceļu lai iesūdzētu. Tā ir vistīrākā maldināšana. Gan jau atrastos iespējas. Trakākais, ka pirmo reizi aizbraucām pēc nedēļas pēc savas preces un mums pateica, ka nav... sanāk, ka mēs ceļā jau esam pazaudējuši naudu, par kuru varētu vēl tikpat flīzes nopirkt...
Turklāt, neviens tur nerunā latvisiki...
Ko iesākt?
Brauciet uz K-Rautu! Tur vismaz nesola nereālo! varu gan konkrēti par Priedaines ielas veikalu to teikt! :))
Piekrītu šajā veikalā neiesaku pasūtīt flīzes! Mēs arī pasūtījām flīzes un dekorus! Flīzes saņēmām laikā bet dekori aizkavēšoties nedēļu! Ok meistars noflīzē skaisti flīzes atstājot vietu dekoriem (pēc nedēļas zvanam dekori vēl nav un tā tas turpinājās vēl piecas nedēļas) Ieradāmies veikalā seko pārsteigums mūsu slavenie dekori izņemti no ražošanas! Skaisti! Iesaku nesākt flīzēšanu kamēr neesat saņēmuši visu pasūtījumu!!! Veikals Elis apkalpošanas jomā ir nulle!!!
Kad sākat pasūtīt flīzes obligāti lai veikala darbinieks uzraksta termiņu uz pasūtījuma lapas, kad viņas būs veikalā, tad veikals ir atbildīgs par visām kļūmēm un atgriezīs jums naudu, kaut arī tad ja flīzes jau ir pielīmētas. Un kad saņemat flīzes ir jāpārbauda un jāpārskaita ko JŪS saņemat, jo pēc tam vairs neko nepierādīsiet.
"Elis V" ir neciešams iestādījums. Vienmēr darbinieki ar kaut ko tik ļoti aizņemti, ka nav laika pamanīt un apkalpot pircēju. Ja patiešām vēlies kaut ko te nopirkt, tad jākļūst agresīvam, jāsāk bļaut, ķert personāls aiz piedurknes, kad ir sameklēts kaut kur zāles stūrī vai pīpējot aiz stūra u.tml. Šādu situāciju novēroju regulāri, arī draugi teica to pašu.
No manis pašas pieredzes bija šāds atgadījums. Dzīvoklī notika remonts, kuru veica meistars. Aizgājām uz "Elis V" pirkt linoleju. Izvēlējāmies, pārdevējai ar pirkstu parādīju, stāvēju blakus, kad viņa rakstīja kvīti. Samaksājām, vienojāmies par piegādi. Tiktālu viss kārtībā. Bet atveda mums PAVISAM CITU linoleju!!! Izrādās- viņiem tās cenu zīmes ar preces kodu bija sajukušas - cena pareizā, bet kods atbilst pavisam cita toņa linolejam, resp., nogrieza un atveda ne to. Iestāde savu vainu atzina, bet atpakaļ neņēma un nemainīja. Dabūjām pārdot paziņām par lētāku summu, lai tikai tiktu vaļā no nevajadzīgā krāma un meklēt vietā citu. Rezultātā zaudējumi naudas izteiksmē, papildu izdevumi, kreņķi, izniekots laiks. Morāle - NEEJIET IEPIRKTIES "ELIS V"!!!
Diemžēl situācija ir tāda kāda viņa ir.Ko var gribēt no pārdevējiem, ja vadībai ir viss vienalga.Visus vecos, zinošos darbiniekus atlaida un jaunus, kuriem nav nekādas pieredzes ņem darbā.Mana pārliecība ir tāda, ka nevar prasīt no darbiniekiem, ja vadība tos pašus darbiniekus neuzskata par cilvēkiem.Mūsdienās ir tik grūti atrast zinošus un atsaucīgus pārdevējus, ka vadība pieļauj milzīgu kļūdu tā rīkojoties.Bet ko tur, ja jau veikala vadība uzkata, ka labāk miers mājās, jo darbinieks kurš atnāk nerunā pretī, neprasa algas pielikumu(jo viņš ir jauniņais), nevis apmierināti klienti, tad ko tur!!!
tagad tacu ie liela izvela buvmaterialu veikaliem, konkurence ir liela izvelaties tacu to kur jus laipni sagaida.
Nu tā izkatās no jūsu puse jū zinat cik stundas Jāsastrādā un pa cik nodaļām vienam darbiniekam.
Par trim nodaļām darba laiks ir no 8-9 un par to alga minimāla 180Ls- nodokļi.
ja pasūtat flīzes prasat menedžeri.
bet lielāko daļu to brēcu kas ir viniem citur neatradīs.
Normaljnij magazin, v DEPO voobche ne mogut datj konsuljtacii, a v K-raute voobche chas probil, chtob poluchitj konsuljtaciju.Oshibki bivajut vezde, no pro Elis ni chego plohogo skazatj ne mogu, normaljnaja cena, normaljnoje kachestvo, a ne poljskij laminant
ja jus butu to pardeveju vieta neapskauzu taka labak nerunajat mulkibas un labak ja perkat preci parbaudat uz vietas .nevis pec tam rakstam sudzibas un noliekat veikalu
Lasu šīs entās sūdzības un domāju vai tiešām visi pircēji paši ir tik ideāli? Jūs paskatieties savu attieksmi uz pārdevējiem, bieži vien nāk un kaut ko nesmukā tonī pieprasa, iemācieties paši runāt ar pārdevēju! ...un vai tiešām jums nav ko darīt kā tik rakstīt sūdzības? Rūpējieties katrs par savu darbu un attieksmi!