Elektrons-K - Slikts serviss

Parakstīju līgumu uz 2 gadiem, atnāca meistars pieslēgt internetu + TV. Meistars saka, ka mums nav rūteris un pašiem viņu ir jāiegādājas veikalā par aptuveni 50 eur + pieslēgšana 7 eur. Parakstot līgumu, neviens man nebija jautājis par rūteri ir viņš man vai nav. Zvanot uz abonēšanas daļu, pajautāju, kāpēc mani nepabrīdināja, ka vajag pašiem rūteri pirkt (jo parasti normālās firmas dod rūteri uz nomas maksu) uz ko saņemu atbildi, ka pati esmu vainīga, ka neteicu, ka viņš man nav... ok, domāju, varbūt līgumā ir minēts kaut kas par to, ka man pašai jānodrošina sev rūteris, bet neviena punkta par to nav minēts līgumā. Zvanīju atkal, saku, ka līgumā nav nekas minēts par to, un neviens neko man pirms tam neteica, uz ko atkal saņēmu atbildi, ka pati vainīga, ka neteicu, ka man nav rūteris. Patērētāju tiesības aizsardzībā teica, ka tā ir Elektrons-K vaina, jo noklusēja informāciju!

Plus rakstīts, ka pieslēgšana bezmaksas, taču meistars jau pierēķinājis kaut ko par kabeļa pagarināšanu, + lai kanālus iestatīt arī jāmaksā un par rūtera pieslēgšanu arī būs jāmaksā pēc tam...
Kas par attieksmi?

J

Komentāri (1)

Vēl būtu pasūdzējusies, ka viņi nebrīdināja, ka televizors arī pašai jāpērk! Patērētāju tiesība, bez smadzenēm.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes