Elektroniks.lv - Nedod preci

Pasūtiju preci šajā internetveikalā.Pēc tam pazvanīja pārdevēja no šī veikala, un pateica, ka šo preci reti pērkot, tāpēc man atsūtīs rēķinu un būs vispirms jāsamaksā. Pēc tam teica, ka 10 darba dienu laikā prece pienāks, un varēs saņemt. Bet preci tā arī nesaņēmu, kaut arī 3 mēnešu laikā zvanījos vairākas reizes. Man tikai teica, ka ļoti atvainojas, un esot notikusi kļūda, un preci drīzumā pienāks.
Man jau sāka apnikt zvanīties, un esmu arī atmetis cerības savu preci saņemt, tāpēc iesaku Jums neiepirkties šajā internetveikalā - elektroniks.lv

V

Komentāri (2)

I Inga Borka - Putnina 11.09.2014

Pasūtot preces, kas tiek piegādātas no piegādatājiem, kas atrodas arzemēs vienmēr ir jāveic priekšapmaksa. Tas ir visos interneta veikalos ne tikai šajā. Pie pasūtījuma brīža prece piegādātāja noliktavā ir pieejama, bet citreiz gadās, ka prece vairs nav pie piegādātāja, tāpēc nākas uzgaidīt, par ko parasti interneta veikala menedžeri brīdina. Šādos gadījumos klientam piedāvā atgriezt naudu vai uzgaidīt, kad prece būs pieejama veikalā. Neuzskatu, ka viena gadījuma dēļ uzreiz atteikties no veikala pakalpojumiem.

L Laura 26.02.2016

Man arī līdzīgs gadījums. Naudu pārskaitīju par preci (200 eiro), solīja 3-6 darba dienu laikā piegādāt. Kad biju gaidījusi 3 nedēļas, prasīju naudu atpakaļ. Tā jau mēnesis pagājis, bet nav ne naudas, ne preces.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes