Elektronika Serviss - Preces (uz garantiju) ekspertīze
Ekspluatācijas gaitā salūza tējkannas Electrolux EEWA 7500 vāks. Nogādāju tējkannu uz garantiju uzņēmumam "Elektronika Serviss". Viņi to pieņēma, un pēc 2 dienām piezvanīja, ka "viss ir kārtībā" un varu braukt pakaļ precei. Aizbraucu un pie preces saņemšanas izrādījās, ka garantija manai tējkannai ir atteikta, jo to es esmu čut ne ar spēku to salauzis, lai gan salūzušajai detaļai/stiprinājumam ir skaidri redzamas nekvalitatīvas plastmasas pazīmes, bet to jau "meistars" noteikti neievēroja un labākajā gadījumā vispār ierīce tika izsaiņota no kastes, lai to apskatītu.Nu neko, gan jau, ka viņi domāja, ka dēļ 60Eur likšos mierā, bet šis nav tas gadījums! Vērsīšos PTAC un veikšu neatkarīgu ekspertīzi, lai pierādītu, ka tāds neaptēstu "meistaru" kantoris kā "Elektronika Serviss" dara visu iespējamo, lai atteiktu preces garantiju kaut arī nekvalitatīva izstrādājuma pazīmes ir acīm redzamas!
Pievienot komentāru