Elektronika Serviss - Manuprāt serviss, kas spēlē ražotāja pusē
Pāris mēnešus lietotam pensionāra podziņ-telefonam Panasonic Kx-Tu150Exrlietojot oriģinālo lādētāju izbeidzās lādēšanas mikro usb kontaktligzda, ligzdā atdalījusies viena no 4 kontakt dzīslām vai noplīsusi mala, nav zināms vai tā maz tur bijusi nopērkot. Nekāda no ražotāja neparedzēta iedarbe uz ligzdu nav bijusi, kā arī ārējas mehāniskas iedarbes pēdas nav redzamas. Pie kam tālrunim baterija turēja virs nedēļas, līdz ar to lādēšanas ciklu skaits niecīgs.
Pievienotā attēlā varat redzēt, ka ligzdas mala izjukusi un kontakts ielocījies dziļumā, visticamāk ražošanas brāķa dēļ. Piebildīšu, ka mikro usb ligzdā kontaktu nevar ievietot nepareizi, tam ir trapeces forma un nobīdīts centrs. Lietots tikai oriģinālais ražotāja lādētājs, kurš izskatās, kā jauns un tā kontakts nav bojāts.
Serviss paziņoja, ka tas nav garantijas gadījums un pat ražotājs - panasonic esot apstiprinājis, ka tas neesot garantijas gadījums (teica puisis recepcijā) .
Citēju atbildi:
"apskates laikā tika konstatēts:
mehānisks bojājums (plaisa, deformācija un t. T.)
ņemot vērā iepriekš minēto uzskatām, ka izstrādājuma lietošana neatbilst garantijas noteikumiem.
Piezīmes
mehānisks bojājums usb ligzdas.
Secinājums
bojājumi radušies garantijas noteikumiem neatbilstošās lietošanas rezultātā, garantijas apkalpošana tiek atteikta.
Meistars: aleksejs arhipovs"
interesanti, kas izstrādājuma lietošanā neatbilda garantijas apkalpošanas noteikumiem un kuram punktam.
Manuprāt serviss strādā vienkārši atteikumu režīmā un īpaši nespringst par panasonic reputāciju. Ja ir iespēja izvairieties no šī servisa izmantošanas, dariet tā. Nokļuvu tik tur, jo elkor teica, ka tas esot oficiālais panasonic serviss.
Ps
papildus, nesaprotu, kādēļ serviss uzlīmē savu, normāli nenoplēšamu, uzlīmi pa visu tālruņa kasti.
Komentāri (7)
Ir jabeidz vienreiz taa apmeloshana, tur jebkuram pamatskolniekam jau pat pec bildem vien ir skaidrs, ka ir mehaniski salauzta ligzda.
Gribejat izkrapt no servisa bezmaksas remontu, par laimi Jums neizdevaas!
Nekas nav apmelots, LV ir noteikti jāizvērtē kādu brendu pirkt, ja šādi gudrinieki garantijas servisā. Šī ierīce protams ir par kapeikām, par laimi nebija nekas dārgāks tur jānes.
Acīmredzot, cilvēkam nav ne mazākās nojausmas, kas ir ražošanas defekts, mehānisks bojājums un detaļas nolietojums nepareizas ekspluatācijas dēļ.
Garantijas remontā tiek pieņematas preces, kurām atklāts ražošanas defekts.
Bet SALAUZTA uzlādes ligzda ir mehānisks bojājums, kas radies no ražotāja neatkarīgu iemeslu dēļ. Jūsu trīcošās rokas, nav garantijas gadījums.
Vel brakim ir japaradas pec isa lietosanas laika. Varat veikt neatkariga experta vertejumu, ja domajiet, ka process atmaksasies
ir redzami nelieli skrāpējumi virs ligzdas, gan ja no pirmās reizes nekad netika trapīts, un ar iesprastu lādētāju vienkārši nolauztas visas iekšēnes.
ierīce ir domāta veciem cilvēkiem, kā lietojot oriģinālo lādētāju ko tādu var paveikt?
Man ir bijušas neskaitāmas ierīces ar microUsb, neko tādu tā arī neesmu novērojis = izdevies atkārtot.
.
Piebildīšu pie visa - vai tas ir normāli, ka garantijas servis pēc atteikuma ierīci atgriež izjauktā formā ar trekniem pirkstu nospiedumiem uz plates?