Elektronika Serviss - Nekvalitatīva apkalpošana
Vēlos izteikt savu sūdzību un neapmierinātību ar jūsu servisa darbu. 2 mēnešus atpakaļ (4. Jūlijā) iedevu savu printeri remontam brīvības ielā 142. Operators, kurš pieņēma printeri solīja 2 nedēļu laikā painformēt, kas ir jālabo. Uzskatu, ka 2 nedēļas, lai uzzinātu, kas ir jālabo un kur ir problēma, ir ļoti daudz. Bet! Pagāja viens mēnesis! Mēneša laikā neviens nav informējis par to, kas notiek ar remontu. Beidzot augustā esmu pati sazvanījusi servisu. T. K. Operatoram informācijas nebija, tika solīts, ka man atzvanīs dienas beigās. Es gaidīju zvanu 2 nedēļas! Man neviens nav atzvanījis! Nācas zvanīt atkal pašai. Atkal operators ilgi meklēja informāciju par mana printera statusu. Izradās, ka ir jāmaina galviņa! Vai tiešām, lai saprastu, ka ir jāmaina galviņa, ir vajadzīgs vesels mēnesis? !
Pagāja vēl viens, jau otrais mēnesis. Jo projām neviens nevar sniegt man informāciju par manu printeri. Zvanīju vakar. Atbilde "mēs gaidām detaļu. " uz jautājumu "kā es varu uzzināt, kad tiks atvesta detaļā? " operators atbildēja, ka viņš nezin, jo šī informācija ir tikai ražošanas cehā. Vai tiešām man pašai ir jāmeklē ražošanas cehs un jānoskaidro, kur ir mana detaļa un kad tā tiks "pieskrūvēta" printerim? No operatora puses nesadzirdēju nekādu vēlmi palīdzēt! Pēc manas pretenzijas izteikšanas operators pateica, ka dienas beigās būs informācija par detaļu un man atzvanīs. Gaidīju zvanu dienas beigās, bet neviens nav atzvanījis! Joprojām gaidu jebkuru informāciju par printeri. Katru reizi, kad es zvanu, oficiālajā mājas lapā, kur var pārbaudīt remonta statusu, rakstīts "informācija no klientu pieņemta, meistars ir nozīmēts". Sanāk, ka kaut kas notiek tikai tad, kad es zvanu...
Pievienot komentāru