Electrolux EHM 6335K - Paslavējums
Gribu izteikt pateicību veikalam www.bigshop.lv. Es nopirku gāzes-keramisko virsmu. Atveda laikā, nekādu sūdzību, bet, kad atpakoju vaļā preces iepakojumu - izrādijās brāķis. Bija nolauzts viens no elektriskajiem termoregulatoriem (rezistors). Sazinājos ar Electrolux servisu - teica, lai runājot ar pašu veikalu. Aizsūtiju e-pastu uz bigshop. Pēc dažām stundām zvana - saka, vediet šurpu un mēs skatīsimies. Nākošā dienā no rīta (10:30) ievedu virsmu visā iepakojumā - apskatija, teica, ka samainīšot un pēc sešiem ievedīšot. Gaidiju. Sāku jau nervozēt un pazvaniju pats, jo bija jau ap sešiem. Atbildēja, ka pēc 15 min būšot. Sagaidiju uzņēmuma pārstāvi, atvērām samainīto (jaunu!) preces iepakojumu un konstatējām, ka viss ir kārtībā. Par transporta pakalpojumiem neko nepaprasija. Vienas dienas laikā veikta garantijas apmaiņa, tas ir "kruta". Parasti uz to ir jāgaida ilgi un dikti. Iesaku kā "pircējam draudzīgu" veikalu.
Komentāri (3)
sen jau strādā "bigshopā " ?
tev ir kas slikts sakāms par to shopu?
Man ir tieši pretējs gadījums, kad preci Bigshop.lv, jeb PL Market SIA, LV40103707747 nemaina. Un diezgan rupjā formā man pastāstīja kurp man iet.
Nepadevos, bet iesniedzu visu dokumentus PTAC.GOV.lv un tikai ar viņu palīdzību, šķiet, šim stāstam būs kāds pozitīvāks - likumā noteikts- iznākums, kuru apstiprinās tiesas lēmums. Viss process patreiz jau ilgst ceturto mēnesi. Izsaku pateicību R.Kalniņai un B.Vītoliņai no PTAC - par darbu.
Neiesaku iepirkties BIGSHOP.lv!