Electrolux Veikals - Slikts serviss
Gribētu pabrīdināt potenciālos veikala klientus. Ja izlemsiet kaut ko iegādāties šajā veikalā, pirmkārt, pērciet preces tikai caur e-veikalu. Otrkārt, kārtīgi pārbaudiet vai tehnikai pievienotās instrukcijas un apraksti ir atbilstoši, vai tie nav par cita modeļa preci. Treškārt, veikalam nav uz klientu orientēta draudzīga pieeja. Noskatījām e-veikalā veļas mašīnu, devāmies to aplūkot uz vietas, diemžēl tā tur nebija pieejama. Tā kā vēlējāmies tieši konkrētu veļas mašīnu, tad pasūtījām to un veicām apmaksu uz vietas (veikalam pašam tā nebija pieejama un bija jāsūta) aptuvenais gaidīšanas laiks no 10 vai pat vairāk dienām. Ar to it kā nav problēmas. Atbraucot mājās, konstatējām, ka nebijām piefiksējuši vienu sīkumu, kā dēļ veļas mašīna pēc parametriem mums diemžēl neder. Tā kā pirkums tika veikts darba dienas beigās, cerējām, ka nākošajā dienā, tiklīdz veikals būs atvēries, sazināsimies ar pārdevēju un centīsimies noskaidrot vai pasūtījumu ir iespējams atcelt. No rīta sazvanījām veikalu, uz ko mums atbildēja, lai uzrakstam iesniegumu brīvā formātā par sūtījuma atcelšanu un preces atgriešanu, un, ka nauda tiks atgriezta. Pēc iesnieguma nosūtīšanas, ar mums sazinājās pārdevējs un tajā brīdī tam nekas vairs neinteresēja - ne, ka prece mums neder, ne, ka pašiem nemaz šī ierīce nav pieejama. Saprotams, ka šis nav distances līgums, kas būtu mūs paglābis, ja preci būtu pasūtījuši caur e-veikalu, taču joprojām šķiet, ka no veikala puses pretīmnākšana šajā situācijā būtu tikai cilvēcīga, tā kā prece pašiem nemaz nav uz vietas un jāsūta (kas būtu tieši tāpat, ja preci iegādātos e-veikalā). Bizness ir bizness un nevienam neinteresē klients pēc tam, kad nauda ir jau ieripojusi kontā, tādēļ pirms sadarbības ar šo veikalu, divreiz apdomājiet par to, lai pēc tam nav pārdzīvojumi. Kad klientam kaut kas ir jāpārdod, tad viss ir jauki un forši, bet, ja ir jānāk pretī klientam, tad vairs nekā. P.S. veikals piedāvāja mainīt preci uz citu, kas mums diemžēl šoreiz neder.
Komentāri (4)
Nāksies vien virtuvē kādu stūrīti nozāģēt, lai dabūtu iekšā savu pirkumu
Liekas dīvaini kad , jūs sākat ka dotā veļas mašīna neder pēc parametriem , bet veikals nākot pretīm klientam piedāvā to samainīt pret citu ( kura derētu ) un viss būtu atrisināts . Izskatās ka autoram ir citi motīvi atgriezt preci . Un ja tā ir , tad piekrītu veikalam atteikumam.
Iztiksim bez spekulācijām, jo tās šajā situācijā ir galīgi liekas. Preci neesmu ne saņēmusi, ne redzējusi dzīvē.
Ambīļi pasūta to kas pašiem neder un tad cenšas vainot visu apkārtējo pasauli savās problēmās. Nu tak tieciet skaidrībā ko jums tur beigās vajag un tad pasūtiet!