Ekspress Ādaži - Vajadzētu piemaksāt par a/b izmantošanu
Brauciens ar Ādažu autobusiem pēdējā gada laikā ir nervu un veselības pārbaude katram pasažierim.Autobusi iepirkti norakstiti( kādā no Skandināvijas valtīm, par ko liecina informācijas uzraksti svešā mēlē salonā), kondicionieri, protams, ja tādi arī ir, netiek ieslēgti, salonu, kurā ir pie 40C temp., šoferi vēdina, braucot ar atvērtām durvīm, nekādi braukšanas saraksta laiki netiek ievēroti, Rīgas tertorijā, kur ir vairākas šo autobusu pieturas, nav izlikti atiešanas laiku saraksti un nav norādes, ka šeit ir šo autobusu pieturas, neesmu saņēmusi atbildi uz savu rakstisko sūdzību, bet zvanot pa telefonu 67996449, atbild sieviete, kuras atbilde, , Varat nebraukt!" Tā kā, , Ekspress Ādaži"saņem pasažieru pārvadājumu dotācijas, ierosinu šo naudu izsniegt autobusa lietotājiem, jo ne par kādu pasžieru apkalpošanas kvalitāti runas nav.Pēc maršrutu skaita palielināšanas pagājušajā gadā, acīmredzot, tiek izmantotas visas, arī visnekvalitatīvākās autobusu un šoferu rezerves
Komentāri (8)
Par attiešanas laikiem pilnīgi piekrītu. Ja no Ādažiem izbraucot autobuss laiku ievēro, tad tādās pieturās kā Muiža, Siguļi vai pagrieziens uz Carnikavu- šoferim ir pie vienas vietas.KAK HAČU-TAK JEDU :(
Pilnībā pievienojos! kad kavējas autobuss, uz jautājumu vai saraksts ir mainījies, ka kavējas, tiek uzbļauts: kas man pa gaisu jālido!?! Ja viens otrs šoferis vēl ieslēdz kondicionieri, tad citam pie vienas vietas, ka elpot nav ko salonā, arī tad, ja tiek lūgts viņam ieslēgt kondicionieri, tiek atbildēts, ka lūka jau vaļā! bet tā lūka, kad laukā bezgaiss neko nedod! nez kurš atbildēs, ja kādam brauciens beigsies letāli?! mans subjektīvais viedoklis- kondicionieri netiek slēgti tāpēc, lai "taupītu" degvielu privātiem mērķiem. Rakstīju savulaik Ekspress Ādaži mājas lapā, pa tiešo uz e-pastu, pretenziju- reakcija nekāda. Uzskatu, ka katrs sevi cienošs uzņēmums atbild uz visām vēstulēm. domāju- tagad vienīgais risinājums, rakstīt gan "Ekspresim", gan pašvaldībai!Pašvaldībai jārūpējas par savu nodokļu maksātāju labklājību!
Ne visiem autobusiem ir kondicionieri un starp citu nemaz viņu nevar īsti slēgāt iekšā ārā, jo jēga būs maza, jo visu laiku tiek vērtas durvis ciet/vaļā.
Jūs gan esat dīvaini, paskatieties kāda temperatūra laukā, protams, ka ir karsti arī autobusā.
Sūdzēties jūs mākat, bet uzvesties salonā jūs nemākat, kliedz, blaustās, prasa apturēt autobusu ārpus pieturvietām, apraksta sēdekļus, grūž saujām savus vien/divsantīmniekus(kurus nevar nodot kasē).
re- pats šoferītis uzrakstīja! runājot par 1/2 santīmniekiem- ko man izdod pats šoferis, to arī atdodu atpakaļ nākamā brauciena šoferim!principā! kāpēc šoferi iedomājušies, ka viņi var nobērt atlikumu sauju ar melno sīceni, bet pasažieris (lasi- klients) nē. mūsu, dīvainīšu, naudiņa gan jums patīk, kad nepaņemam biļetīti...
Pilnībā piekrītu tam, ka kārtības nav nekādas - autobuss no Ādažiem uz Kadagu aizgāja gandrīz pie pieturas man ar bērnu vairāk kā 10 min ātrāk gar degunu. Domāju, ka tas varbūt nebija īstais un cītigi gaidijām 30 min, kuru laikā konstatējām, ka bija gan īstais. Un tā nebija pirma reize, kad autobuss aozbtauc krietni ātrāk - es vēl varbūt varu saprast, ka kavē - nu tad arī vismaz varu sagaidīt, bet nu jau sanāk, ka jābūt pieturā 20 min ārak - ja nu nav bijuši sastrēgumi un šoferis neuzskatīs par vajadzīgu izbraukt no pieturas noteiktajā laikā. Biļetes uz šadiem īsajiem maršrutiem dot negrib un pieturām brauc garām, lai gan STOP signāls nospiests laicīgi un stāvam pie durvīm! Tad par ko tiek maksāts?!
Attieksme pret pasažieriem no daža laba "šoferīša" ir tāda, kā mēs brauktu bez maksas un būtu kartupeļu maisi kuru pēcpuses jādabū līdz Rīgai un nav svarīgi kādā veidā. Čekus centrā klientiem neizsit, naudiņa pa taisno kabatā. Bet kam gan tagad nav grūti... papildus ienākumus jau vajag. Spilgti atmiņās ir čirkainās ōmītes izteicieni pasažieriem, kas maksā ar 5 Ls. Komforts un attieksme zem kritikas. Bet cita pārvadātāja mums nav, stulbā situācijā esam, nezinu ko tur var izdarīt, lai maksā šoferiem vairāk, tad varbūt pēc algas attieksme būs labāka.
Es vairāk esmu saskārusies ar šoferu bezkaunību. Maršutā uz vangažiem ir tādi riebīgi šoferi. Māsai, lai tiktu mājās no juglas uz garkalni, ir jābrauc ar Ādažu ekspresi autobusu, kur nereti no šoferiem saņem nievājošus skatienus un nopūtienus, kad viņa parāda savu bāreņa apliecību, kas ļauj braukt par brīvu. pēdējai piliens bija šodien, kad kāds šoferis atļāvās pateikt kaut ko tādu, ko nebiju gaidijusi. Kā jau katru dienu, māsa iekāpj autobusā uzrādot bāreņa apliecību, bet pretī saņem tekstu _ pati vainīga, ka ar tevi tā notika !!!
Cik amorālam jābūt lai bērnam pateiktu, ka esi vainīga pie tā, ka tavi vecāki miruši.. pēctam ar tādām domām tev jābrauc mājās...
Es pievienojos. Šoferu attieksme maršrutā Rīga- Vangaži- vienkārši nekaunīga. Vakar nosūtīju sūdzību, lai atbild.
Labdien.
Esmu Garkalnes iedzīvotāja, divu mazu bērnu mamma un man reizēm nākas izmantot sabiedrisko transportu- autobusu, kuru apkalpo SIA "Ekspress Ādaži"
Šajā autobusā ir apgrūtināta, jeb precīzāk gandrīz neiespējama braukšana māmiņām ar bērniem ratiņos un cilvēkiem ar kustību traucējumiem. Autobusa durvis, pa kurām var iekāpt ar bērnu vai invalīdu ratiņiem ir šauras. Es kā māmiņa nevaru stāvot uz kāpnēm, iecelt ratus.Lai to varētu izdarīt, ir nepieciešami ļoti šauri rati un noteikti vēl kāds cilvēks, kas palīdz iecelt ratus no salona.
Zinot šo apstākli, šā gada 7 septembrī, man ar 2 bērniem bija jāapmeklē ārsti Rīgā. Biju sameklējusi sev palīgu, kurš pieskata bērnus, kamēr es ielikšu saliktus ratiņus autobusa salonā.
Braucot uz Rīgu, viss izdevās, jo rati bija salikti un šoferis gaidīja, kamēr es salikšu visas ratu daļas salonā. ( Man ir divi bērni ar mazu gadu starpību un braucot lietojām dvīņu ratus).
Gaidot autobusu atpakaļceļā, Matīsa ielas pieturā,biju laicīgi salikusi ratus, lai tos operatīvi varētu ielikt salonā. Diemžēl šoreiz nācās ļoti vilties šofera nekaunīgā rīcībā. Palīgs ar bērniem bija apsēdies sēdvietās, tikmēr ieliku ratu rāmi, atlika paņemt kulbas un arī tās ielikt salonā, kad manā acu priekšā aizvērās autobusa durvis. Paliku stāvot uz ielas ar ratu kulbām, kamēr palīgs ar maniem bērniem- 2,2 gadus veco meitiņu un 3 mēnešus veco dēliņu atradās autobusa salonā. Sāku stipri dauzīt pa durvju stiklu. Pēc 10 sekunžu klauvēšanas un palīga saukšanas šoferim, lai atver durvis, tās beidzot tika atvērtas. Iekāpu autobusā, noliku ratu kulbas, samīļoju bērnus un devos iegādāties biļeti. Uz manu lūgumu: "Nākošreiz, lūdzu paskatāties, vai visas ratu daļas ir saliktas autobusā , pirms taisiet ciet durvis", man šoferis ( pensijas vecuma sieviete) atbildēja, ka viņai labāk redzams, nekā man!
Mājās rakstot šo e-pastu, pamanīju, ka šoferis neiedeva biļeti par palīgu un bērniem. Labi, ka vēl kontrole neiekāpa. Tad vēl būtu otru pazemojumu piedzīvojusi šajā autobusā.
Ikdienā par šādu situāciju nerakstītu sūdzību, bet man arī rītdien un arī turpmāk vismaz 2 reizes būs jābrauc ar autobusu uz Rīgu ( uz Garkalnes domi Berģos) kopā ar bērniem. Jau tagad ir uztraukums, kas mani sagaida rīt, jo palīga man nebūs.
Man ar palīgu un bērniem bija satraukts un nepatīkams ceļš mājup. Kā būtu, ja man nebūtu palīga? Nebūtu, kas no salona sauc pēc palīdzības atvērt durvis, lai mamma nepaliek uz ielas. Ja būtu jāpārvietojas ar šo autobusu ratiņkrēslā, tā būtu īsta neiespējamā misija. Ne visos SIA "Ekspress Ādaži" autobusos ir platformas uz kurām uzbraukt ratiņkrēslā sēdošajiem. Šoferiem ir aizliegts iet palīgā māmiņām un invalīdiem, jo viņi nedrīkst atstāt savu vietu naudas dēļ ( par šo esmu jau zvanījusi iepriekš uz SIA "Ekspress Ādaži"), turklāt viņu pienākumos neietilpst palīdzība pasažierim , savukārt pats ratiņkrēslā sēdošais nevar rīkoties, lai no salona tiktu nolaista platforma, turklāt redzams, ka tās nekad nav lietotas un vai vispār darbojas kaut tajos autobusos, kuros ieliktas.
Lūdzu sniegt man rakstisku atbildi, kā turpmāk man , kā māmiņai ir jārīkojas, lai šādas situācijas neatgadītos.
p.s. Mājup devāmies ar Rīga- Vanaži , Nr. 6826 autobusu, reisa nr. 682643, vadītājs- Nr32, autobuss- 1131, plkst 19.13.