www.sudzibas.lv Ekoshop Slikts serviss

Ekoshop SIA - Slikts serviss

Veicot pasūtījumu cena norādīta viena. Tā, kā vajadzēja pasūtīt vairāk, skatījos atlikumu noliktavā.
Šim kantorim noliktavā bija - bet pēc pasūtījuma veikšanas man pazvanīja un uzradās mistiski nosacījumi, ka prece nav uz vietas, tā jāpasūta no piegādātāja.
Attiecīgi summa auga nemanot. Pateica, ka summa par 1 preci ir augusi par 4 EUR pirms nodokļu aprēķina, summa auga vairāk par 50 EUR. Sazinoties ar šo kantori vienkārši teica, ka ja negribu pasūtīt, tad varu atcelt pasūtījumu.
Klientu serviss ir 0 līmenī un nekur neesmu redzējis, ka pēkšņi mainītos cena pēc pasūtījuma veikšanas.

Atbilde no Ekoshop Support Pārstāvja atbilde 29.05.2017

Labdien,

Kolēģi ar Jums centās visu izrunāt, piedāvāt alternatīvas, jo vienu preci Russell Hobbs 20190-70 Jūs pasūtījāt vairāk nekā uz doto brīdi pieejams vairumtirdzniecības noliktavās, lai gan Jums piedāvāja iespēju uzgaidīt un pasūtīt par norādīto cenu.

Par otru preci, EN80.B, kurai kā redzams mūsu mājas lapā ir 1 gab. uz vietas ar cenu 88EUR, pārējie 10 gab., kurus vēlējāties pasūtīt pieejami ir vairumtirdzniecības noliktavā Vācijā, kuriem uz doto brīdi, piektdienā, cena bija augstāka nekā uz vietas esošajai iekārtai, kas Jums tika arī izskaidrots. Kā arī tas ka pirmdien ar Jums sazināsies par cenas precizējumu, tiklīdz kā saņemsim ziņu no vairumtirgotāja.

Pirmdienā zvanot un akceptējot, ka varam arī pārējās iekārtas dabūt par to pašu cenu, diemžēl Jums mūsu piedāvājums vairs neinteresēja, lai gan piektdien bijāt norādījuši, ka gaidīsim līdz pirmdienai atbildi.

Atvainojamies par radušos situāciju, ka nespējām Jums nodrošināt vienu preci uzreiz pietiekošā daudzumā.
Un otru preci, uzreiz par Jūsu vēlamo cenu.

Diemžēl Jūsu pacietība bija mazāka par mūsu komunikācijas ātrumu.

Papildināts Pauls 30.05.2017

Tad paskaidrojiet kāpēc Jūsu norādītās cenas ir noteiktas, kā arī noliktavas atlikums uzrādās savādāks nekā faktiski esošais ?

Kā arī Jūsu darbiniekiem būtu jāiemācās klientu serviss.

Papildināts Pauls 30.05.2017

Diemžēl nevajag melot par esošo situāciju.

Jūsu darbinieki kategoriski teica, ka precei ir cenu kāpums, uz ko es jautājumu pamatojumu, man teica, ka nav prece uz vietas. Kā arī neatkarīgi no tā vai pasūtījums paliek spēkā cena mainās visam pasūtījumam. Ja vēlaties, es varu ielikt Jūsu piestādīto rēķinu publiskai apskatei. Kā arī Jūsu darbinieku teksts: Gribat pasūtat, gribat nepasūtat mani nošokēja visvairāk.
Nav nepieciešamības melot, ka cena paliek tāda pati, ja pat rēķinā norādīti citi dati.
Līdz Pirmdienas 29.05.2017. es nebiju saņēmis nekādu informāciju no Jums atcēlu savu pasūtījumu.

P

Komentāri (2)

G Gooblins 31.05.2017

Stulbam būt ir tik labi! Pamēģini sasprindzināt ne tikai savu ānusu, bet arī pelēko vielu. Ja piegādātājam A ir prece par 10$, bet tikai 1gb, piegādātājam B arī 1gb par 12$, un piegādātājam C ir 50gb, bet par 20$.Tad cik ir kopējais skaits, un par cik tiks prece pārdota?

K Kristīne 07.07.2017

Piekrītu par slikto klientu apkalpošanas servisu!
Neiesaku izmantot šī interneta veikala pakalpojumus!
29.06.2017. tika veikts pasūtījums, jo EkoShop.lv apgalvoja, ka preci būs iespējams saņemt 03.07.2017. (jānorāda, ka ar šo "veikalu" sadarbojāmies pirmo reizi, jo mūsu piegādātāji un vairāki citi interneta veikali solīja preci ne ātrāk kā pēc nedēļas, t.i., 06.07.2017., bet mums tā bija nepieciešama ātrāk). Protams, tika pieprasīta priekšapmaksa.
Veicām apmaksu un pirmdien devāmies pēc preces. Bet tur saņēmām atbildi, ka prece nav piegādāta, būs rītdien.
Arī otrdien prece nebija piegādāta, tika apgalvots, ka prece būšot trešdien pilnīgi noteikti.
Diemžēl arī trešdien velti tikai tērēts laiks un nauda par ceļu, jo prece, protams, nebija piegādāta. Uz izteiktajām pretenzijām šī “veikala” pārstāvji atbild izsmejoši un nebūt nejūtas vainīgi. Visu laiku vaina tiek novelta uz vairumtirgotāju un visu laiku jāklausās atrunas par to, ka viņi ir tikai starpnieki un ne pie kā nav vainīgi. Uz prasību tādā gadījumā atgriezt naudu, tika saņemta atbilde, ka naudu, protams, atgriezt varot. Jāraksta tikai iesniegums, kas mēneša laikā tiks izskatīts.
Kad bija pagājusi jau nedēļa, 06.07.2017. prece beidzot tika saņemta.
Taču bardaks ar to nebeidzās. Pavadzīmē skaisti tika norādīts 05.07.2017., kad prece vēl nemaz pat viņiem nebija piegādāta. Uz iebildumiem, ka prece mums tiek izsniegta 06.07. nevis 05.07., veikala darbinieki atteicās kaut ko pavadzīmē mainīt, kā rezultātā svītrojumus un atrunas par veiktajiem labojumiem pavadzīmē izdarījām paši.
Nez, ko saka VID par to, ka pavadzīmes par izsniegšanu ir ātrāk nekā pavadzīmes par saņemšanu?
Mūsu sadarbība ar to arī beidzās. Mēs izvēlamies godīgus piegādātājus, kas godīgi pasaka, kad spēs pasūtījumu izpildīt, nevis sola neizpildāmo ar mērķi piesaistīt klientu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes