Eiropas apavi - Slikts serviss
Šodien 23.03.2016 iepirkos Domina Eiropas apavos. Un mani apkalpoja Tatjana. Ja to var nosaukt par apkalpošanu. Mēriju apavu, bet diemžēl savus īstos izrādījās grūti sameklēt. Pēc brīža piegāju ar kārtējiem apaviem pie pārdevējas un viņa man iznesa neīsto pāri- citu pircēju klātbūtnē man uzkliedza- ko jums no manis vajag?
Un vēlāk kad jau iegādājos apavus apkalpoja mani krievu valodā un teica, ka kliedza tāpēc, ka esmu mērījusi tūkstošiem apavu! Necieņa, drausmīga necieņa. Neizglītota un nepieklājīga. Es samaksāju 65€ tā ir summa par kuru varētu izturēties kaut nedaudz pieklājīgāk. Nākamreiz sūdzēšos valsts valodas centrā un patērētāju tiesību aizsardzības centrā ! Paldies un ceru, ka atgādināsies savām pārdevējām viņu tiešos darba pienākumus - galvenais uzdevums apkalpot klientus apavu veikalā- iznest attiecīgo izmēru !
Komentāri (5)
Tā arī domāju ka atradīšu Jus šeit.
Gribētos pateikt visiem tiem kas lasīs Jūsu sūdzību,
kā ta situācija izskatijas no malas..
Kad es iegaju veikalā Jūms apkart jau bija teiksim ''gana daudz'' apavu no kuriem izveleties, ka arī bija acīmredzams ka pārdevējā apkalpo vairākus klientus
un Ja Jus pati būtu izglītota un pieklājīga - Jums nebūtu nekadas grutības uzgaidīt savu "kārtējo" kārtu.
Man ir žel ka cilvēki ka Jus nesaprot,
ka Mes visi esām Latvieši un tas kurā valoda cilveks pauž sevi kad esot emocionāli kairināts, nav iemesls sakt konfliktu.
Varu derēt ja Jus zinātu kadu citu valodu droši vien arī saktu lamaties tajā, Mūsu valsts valoda nav īpaši bagata tādam situācijām.
Nākam reiz padomājiet vai kads redz Jūsu uzvedību un vai tas cilvēks nesūdzēsies kadam par Jums, un Jusu nacionālistisku noskanu.
Atceraties Ludzu - vispirms mēs visi esam cilvēki.
Neaizmirstiet pasūdzēties arī Dzīvnieku aizsardzības biedrībā un Bērnu tiesību aizsardzības komisijā. Diemžēl, Jūs "izglītotā" piederat pie tās sugas, kas dodoties iepirkties smadzenes atstāj mājās. Tāpēc varat droši sūdzēties, ka tika aizskārtas Jūsu dzīvnieciskās jūtas.
Klientes - princeses. Ar sakostiem zobiem parasti apkalpo tādas, jo viņas īpaši māk skatīties no augšas. Ir arī tādas, kuras ieiet veikalā ar domu, ka noteikti rakstīs vakarā sūdzību. Pašapziņa jau kaut kā pašam jāceļ!
по видимому ответы тут давали сами работники магазина, на самом деле в магазинах этой фирмы - отвратительное обслуживание.
По каждой такой проблеме звоните в защиту прав потребителей и консультируйтесь со специалистом 65452554.