Ecolines - Vienaldzība pret pasažieru
Š. G. 13 martā tika atcelts reiss uz Oldenburgu Sakarā ar Covid - 19, jo slēdza robežas. Pie autobusa uz biļeti uzlika zīmogu "Open Date" un teica lai ejot uz Ecoline uzziņu centru. Nostāvējām gandrīz stundu rindā, jo cilvēku bija daudz kuri netika pāri robežai. Pateica lai braucam kur nu kurais, ka jaunas biļetes atsūtīs uz e pastu, kad būs vaļā robežas tad varēsim turpināt braucienu ar jaunajā m biļetēm.
Tā nu sēdēju un gaidīju. Pēc kādas nedēļas mēģināju sazvanīt bet nekā, vēl pēc nedēļas atkal nekā. Vakar, 7 aprīlī aizsūtīju e pastu. Atbilde atnāca elektroniski atpakaļ, ka visiem, kas iegādājušies biļetes tiks 10-15 dienu laikā atsūtītas jaunas biļetes. Neko neesmu saņēmusi un neviens ar mani nesazinās. Sazvanīt neiespējami un uz e pasta neatbild. Ko darīt?
Esmu nepatīkami pārsteigta.
Komentāri (2)
Vai kāds zin vai Ecolines atrgiež naudu par Internetā pirktajām un attektajām biļetēm ar SMS palīdzību. Noteikumos rakstīts 15 darba dienas. No 15. marta - 15. maijam nav ziņu, telefons neatbild/aizņemts?
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību