www.sudzibas.lv ECOLINES Vienaldzība pret pasažieru

Ecolines - Vienaldzība pret pasažieru

Š. G. 13 martā tika atcelts reiss uz Oldenburgu Sakarā ar Covid - 19, jo slēdza robežas. Pie autobusa uz biļeti uzlika zīmogu "Open Date" un teica lai ejot uz Ecoline uzziņu centru. Nostāvējām gandrīz stundu rindā, jo cilvēku bija daudz kuri netika pāri robežai. Pateica lai braucam kur nu kurais, ka jaunas biļetes atsūtīs uz e pastu, kad būs vaļā robežas tad varēsim turpināt braucienu ar jaunajā m biļetēm.
Tā nu sēdēju un gaidīju. Pēc kādas nedēļas mēģināju sazvanīt bet nekā, vēl pēc nedēļas atkal nekā. Vakar, 7 aprīlī aizsūtīju e pastu. Atbilde atnāca elektroniski atpakaļ, ka visiem, kas iegādājušies biļetes tiks 10-15 dienu laikā atsūtītas jaunas biļetes. Neko neesmu saņēmusi un neviens ar mani nesazinās. Sazvanīt neiespējami un uz e pasta neatbild. Ko darīt?
Esmu nepatīkami pārsteigta.

08.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

E Edgars_ 16.05.2020
vai Ecolines atgriež naudu par biļetēm?

Vai kāds zin vai Ecolines atrgiež naudu par Internetā pirktajām un attektajām biļetēm ar SMS palīdzību. Noteikumos rakstīts 15 darba dienas. No 15. marta - 15. maijam nav ziņu, telefons neatbild/aizņemts?

Sudzibas.lv Admin 03.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes