Ecolines - pasažieris
es esmu 3 grupas invalids,pašlaik ir saasinaajums problemas ar muguru,Riga -Madona plkst.8.30 13 09 2013 reisa laika vaditajs ap ļielvārdi sāka uz mani pacelta balsi runat lai es paceļot savu somu no grīdas un turot kur citur ta ka man ir grutibas es vinam uzradiju invalida apliecibu un teicu lai somu tada gadijuma ieliek bagazas nodalijuma uz kjo vins agresivi uz mani blaujot pakera manu somu kas nav vina ipasums un saka svaidit un bazt uz augseja plaukta rezultata mans somas saturs tika samicits ieskaitot konditorejas izstradaajumus,pieprasot uzradit savu uzvardu vins norava šofera karti kas atrodas prieksa ar vardu uizvardu un piedraudeja izsedinaat,es gribetu no si vaditaja ka mazums sanemt atvainosanos nerunajot par man nodarito kaiteejumu gan morali gan materiali jo nacas torti kura bija soma izmest.Ar cieņu jūsu patst., pasažieris alvis Melderis rakstu ari vaditaja un biļetes datus...vad., Gints Černogorcevs biļetes nr.066389 reg. nr.lv-40003149151 maršr.,nr.769301 konduktors 000913 gaidu atbildi...
Komentāri (4)
Nav ko ejā turēt somas!
Negribu būt invalīdu aizvainotājs, bet rodas jautājums - Vai tiešām Jums šo somu bija tik grūti nolikt kautkur kur viņa nevienam netraucē? Ejā... bīstami, šoferis noteikti rūpējās par pārējo pasažieru drošību, lai kāds neaizķeras, nesalauž kko, vai sliktākajā evakuācijas gadījumā VISI VARĒTU EVAKUĒTIES BEZ ŠĶĒRŠĻIEM ;) Takā cienījamie invalīdi, negribu Jūs aizskart, bet tas, ka Jums ir apliecība nenoņem pienākumus no Jums! Izklausās vairāk pēc principa - man ir apliecība un esmju KINGS! Visu cieņu šo apliecību turētājiem, kuri viņu izmanto tā, kā viņa ir jāizmanto ;)
Labdien! Lai uzzinātu vairāk par savām tiesībām ceļojot, varat apmeklēt šo interneta vietni http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/reduced-mobility/index_lv.htm.
Te vairāk ir runa par attieksmi. Lai gan parasti jau tas ir no abām pusēm - viens piemet dzirksteli, otrs un tad aizdegas. Protams, šoferim jāspēj par sevi valdīt, taču darbs ir saistīts ar paaugstinātu stresu, un būtu labi ja mēs pasažieri to mācētu saprast.