Eclectica - Attieksme pret klientu
Veikala Eclectica pārdevējai ir ļoti nekorekta attieksme pret klientu, kas vēlas iegādāties kleitu. Manuprāt pārdevējai ir jāapkalpo klients, palīdzot atrast piemērotu apģērbu un izmēru, taču šajā veikalā pārdevēja atļāvās norādīt uz klienta auguma nepilnībām katrā apmeklējuma reizē. Kādas tiesības pārdevējai ir izteikt piezīmes par klienta augumu un krūšu izmēru, ja viņa šo cilvēku personīgi nepazīst, iesakot nomest svaru, meklējot piemērotus vingrojumus? Manu meitu ļoti aizskāra šīs piezīmes, jo viņa jau tā visu dara, lai samazinātu svaru. Pie tam viņa ir pusaudze, kas kritiskas piezīmes par šo tēmu uztver īpaši sāpīgi. Vai šī veikala pārdevēja zina pārdevēja ētikas noteikumus, ja strādā zīmolu apģērbu veikalā? Un vai veikals apkalpo tikai vispārpieņemtā standarta izmēra cilvēkus, kuru augums atbilst modeļu izmēriem?
Komentāri (5)
Ja jau pat veikala pārdevējas sāk norādīt uz lieko svaru, tad varbūt ir vērts par to aizdomāties un sākt ko darīt lietas labā, jo acīmredzot netiek darīts pietiekami.
Melni! Skarbi! Bet ļoti patiesi..
Varbūt cienītais kungs ir vērts aizdomāties par to, ka šeit ir runa par pārdevēja attieksmi, nevis par klienta augumu. Un vēl Jums būtu vērts aizdomāties, ka ir cilvēki, kuru dažu kg (uzsveru - dažu, nevis dažu desmitu) liekais svars nav rīšanas rezultāts, kā Jūs to iedomājaties, bet būtiski nepieciešamu medikamentu lietošanas blakne! Patiesi priecājos, ka Jums, cienītais, šādi medikamenti nav jālieto!
Labdien. Nekàdà gadîjumà no łauna pràta nesmu gribèjusi abižot Jûsu meitu. Itsevišķi par resnumu. Varbūt pat iedvesmot ka vis būs ok. Ar klientiem vēlos atrast kopēju valodu ! Saprotu , ka esmu aizvainojusi Jūsu meitu. Ļoti vēlreiz atvainojos ! Atgriest atpakaļ nav iespējams, bet ceru ka viss nokārtosies.
Varbūt nākamreiz ar meitu dodieties uz zooveikalu, varbūt tur būs kas piemērots, ja jau zīmolu apģērbi neder. Nu nevar grūsnai telei uzstiept kleitu, tas fiziski nav iespējams.