Eastcon - Loterija - blēdība
Aizpildīju loterijas lapiņu kāda lielveikala atklāšanā Imantā. Loterijā tika piedāvāts ceļojums ar prāmi. Skaidrs, ka ierakstīju nummuriņu, lai man varētu piezvanīt par laimestu - ja nu paveicās...
Viss jau būtu labi, bet paiet 2 mēneši un zvana Eastcon pārstāve un sāk sarunu, stāsta, ka loterija būs vēlāk, bet šobrīd viņi redz piedāvā visādus krāmus - savus ''krutos'' katlus, gaisa plītiņas un sazin ko vēl.
Reāli nokaitināja šis blēžu kantoris un tā arī pateicu, ka neinteresē viņu dārgais piedāvājums un Rimi, Maxima dala traukus par brīvu.
Skuķis uzreiz aplauzās un sarunu izbeidza.
Man vnk riebjās šādi cilvēki, kuri cenšas par visām varītēm un vuisiem iespējamiem līdzekļiem no manis un citiem izvilināt sūri grūti nopelnīto naudiņu.
NEUZĶERATIES UZ ŠĪ ĀĶA. Ja pie jumsaizies ar katlu prezentāciju, tad rēķiniet, ka noteikti iztērēsiet savu dārgo laiku un cena, minēšu ir vismaz pāris simti tādam katlu komplektam!!
Komentāri (10)
Kādam tak jānostumj... 25 gadu pieredze, ir iemācījušies uzmest.
Man arī nesen zvanīja...Atteicos!!! Sensenos laikos bija gadījies būt šajās prezentācijās-briesmīgās, lētās kafejnīcās ēst to vistas fileju ar aukstiem kartupeļiem...kā 19 vakarā sākām, tā prezentators līdz 23 nelaida mājās...
Esmu iegādājusies EASTCON katlu, pīli par ko esmu sajūsmā, bet panna, kura bija visdārgākā (cep bez eļlas, nekas nepiedeg) izturēja divus gadus, un nu jau kādu nedēļu atrodas miskastē.
Attiecībā uz loterijām, ko šī firma piedāvā. Esmu aizpildījusi pat vairākas loterijas biļetes, bet nav veicies.
Visvairāk prezentācijās tracina vainas sajūta, ko uzbur šo piedāvātāju sejas izteiksme, ka Tu neesi neko nopircis, jo pie Tevis atbrauca, preci noreklamēja, bet Tu nepērc.
Vairāk tādos pasākumos nepiedalos!!!
Nu tagad jau laikam būs kas līdzīgs. 7. jūlijā viņiem vajadzēja paziņot 2 loteriju kārtas uzvarētājus braucienam ar prāmi. Lieki teikt, ka mājas lapā nav jauno uzvar'tāju un uz epastiem neatbild ;o) Laikam brauciens ar prāmi nespīd ;o)
Man zvaniija no Eastcon par daavanas sanjemshanu Raganas kkeekkii...protams arii loterija, prezentaacija, vakarinjas! Nu jauki! Vairakas reizes zvanot kundziitei izdevaas mani pierunaat, bet kad aizbraucaam uz noraadiito vietu noteiktajaa laikaa, tad no soliitaa ne veests: nesagaidiija neviens un neviens no apkalpojoshaa personaala arii nebija lietas kursaa par kaut ko taadu. Lai veicas maaketingaa!
Mīļie, nu ko jūs cepaties..., no jebkura pasākuma var gūt arī kādu labumu!Esmu bijusi uz ļoti daudzām prezentācijām.Uztveru to kā, atpūtu pie rādio, nu lai viņi runā...Jūs esat atnākuši ar saviem draugiem uzrīkojiet svētkus sev neviss viņiem. Izklaidējieties draugu kompānijā, nejau tas cienests ir galvenais, galvenais ir draugi.Viņu darbs ir jums to preci iesmērēt, tā viņi sev pelna naudu. Es arī esmu iegrābusies- mani neapmierina gaisa attīrītājs - nu pati vainīga...
Mūžu dzīvo, mūžu mācies !
Man piezvanīja, redz, esmu tikusifinālā uz auto izlozi.
Nopriecājos, bet, kā izrādījās vēlāk...kaut nebūtu cēlusi telefonu!
"uzaiciniet vēl 5 savus draugus uz vakariņām, iepriekšpēdējā dienā mēs piezvanīsim, apstiprināsiet, cik cilvēki būs, lai zinātu, cik lielu kūku pasūtīt"
Uzaicināju draugus, tiem bērns. Kad sapratu, ka viss notiek kkādā ūķa kafejnīcā un vakariņas bija tādas, kā lētā padomjutipa ēdnīcā (ar morsu). Visi gariem ģīmjiem, džeki knapi novaldīja smieklus, kur esam iekūlušies. Sīkie skraidīja apkārt (maziņi vēl) un vadītāja izteicās, ka redz, viņi bojājot visu viņas prezentāciju! Ja ne tie bērni, tad izstāstītu labāk (tipa kuru tas interesē)!? Bijām pretīgu, biezu un smirdīgu vilnas segu prezentācijā par astronomisku summu.
Tā kā pati esmu beigusi uzņēmējdarbības faķi un neesmu tālu no mārketinga, tad šo soli vārētu nosaukt par "iežēlināšanas mārketingu", vai "sirdsapziņas mārketingu". Tipa pabaro, izstāsta un tad, kad tu pasaki, ka tev tāda prece nav vajadzīga, ka ir tikko iegādāti Dormeo memory spilveni par 5x zemāku summu, dormeo sega, jauns matracis un ka dzīvoklis ir ļoti silts, ka nav nepieciešamība pēc tādas segas...tad vadītāja tā kā sāka psihot.Pat tad, ja man būtu nauda, man tās segas pa velti nav vajadzīgas! Vīrs pateica, ka sen nav tik pretīgi juties. Viņi liek cilvēkiem justies slikti, neērti, neomulīgi. Visas šīs prezentācijas...man trūkst mātes vārdu, lai to noraksturotu!
Braucu pēc darba, mugurā bij padārgs kostīmiņš, kad uzlika to segu ap pleciem, pēc tam veselu rulli iztērēju, lai notīrītu žaketi...un tā aitas smaka, lanolīns nemaz tik ātri neiet ārā ...
Fui par to, ka liekat cilvēkiem justies stulbi :( sabojāts vakars, vēl tagad atceros šī pasākuma pēcgaršu...
Cilvēki-neuzpērkaties uz to, ka esat "finālisti" :))) tas ir lēts triks.Lēts un atstrādāts.
He, he, Antiņi! Viņi šādā veidā "copē" telefonu numurus, lai varētu pēc tam jūs bombardēt ar savām reklāmām un precēm!
Reāli pasūdzēties ar nevarat, jo numuru uzrakstījāt pats ar savu roku un 100%, ko šo lotereju noteikumos ir punkts, kur stāv rakstīts, ka viņi patur sev tiesības iegūto informāciju izmantot marketinga nolūkos. Civilizētā pasaulē to dēvē par klienta krāpšanu!
Gribeju uzinat kur ir tie rezultati no loterejas kas bija domina chevrolet spark?
Gribēju redzēt 23.12.2014.gada loterijas izlozi. Sakiet kad un kā to redzēt. Vai Jūs nevarētu saviem klientiem atsūtīt uz E -pastiem .
Ar cieņu un gaišus patīkamus Ziemassvētkus !