Dnet IT risinājumi SIA - Pakalpojuma kvalitāte un serviss
Stāsts ir šāds: pēdējā pus gada laikā regulāri ir situācijas, kad nav interneta. Ar laiku pie kaut kā tāda sāc pierast un ar apziņu, ka gan jau ka rītdien būs pat nemaz nezvanīju, lai pieteiktu problēmu. Bet visam ir savs mērs!
Internets nav vienu dienu, otru - aizsūtu e-pastu, lai pieteiktu problēmu - atbildes nekādas. Zvanu uz paaugstinātas maksas tālruni - tur lauzītā latviešu valodā ar mani mēģina runāt apkalpojošais darbinieks, kurš galu galā prasa, vai varam runāt krieviski - ne ko darīt - pārejam uz krievu valodu. Risinājums - rīt atnāks tehniskais speciālists salabos.
Protams, nākamā dienā norunātajā laikā neviena nav - pēc stundas zvanu (uz paaugstinātas maksas tālruni) un prasu, kad būs tehniķis - viņi esot kaut ko sajaukuši un nebūšot iespējas tehniķi šodien nosūtīt. Sarunājam uz nākamo darba dienu - atkārtojas tieši tas pats stāsts, bet nu jau pēc zvana uz info tālruni, stundas laikā atskrien tehniķis, kas kaut ko pabaksta un saka, ka iešot uz bēniņiem kaut ko skatīties. Pazuda tā arī neatgriezās.
Tad saņēmām zvanu no administratores - šodien nevarot salabot iespējams nākamā dienā varēšot. Nākamajā darba dienā atnāk cits tehniķis, izdara tieši to pašu un saka, ka rīt būšot internets. Protams, nekas nemainījās.
Visu saprotu - tehnika var pievilt, bet ja ir kādas ķibeles, tad prasītos, lai apkalpošana būtu vismaz kaut cik kvalitatīva, bet nekā...Tādēļ pieslēdzām jau provaideri - bet izrādās, ka tik viegli no Dneta nevar tikt vaļā. Par pakalpojuma atslēgšanas iespējām informācija mainās ik dienu - cik operatoru tik atbilžu.
Vienvārdsakot - šo SIA nevienam nenovēlu:)
Komentāri (2)
Dnet IT risinājumi SIA ir apvienojušies ar citiem kaktu kantoriem zem zīmola NETVISION - pilns ar mazajām zemas kvalitātes firmām no Maskačkas: http://netvision.lv/lv/general/contacts/
Man pašam ir Dnet rīgas centrā un nav tik traki, jā internets pazūd ~1x mēnesī, līdz šim tur bija latviešu meitene ar kuru varēja sazināties, tagad, cik saprotu viss iet zem kaut kādā krievu kantora maskačkā, redzēs.
Tieši tā - kakta kantoris. Internets centrā bija ok, ar retajiem pārtraukumiem, taču apkalpošanas kvalitāte ir zemāka par zemāko. Pirmkārt, kantoris ir absolūti tālu no juridisko tiesību ievērošanas, otrkārt, pavirša, neprecīza, haotiska pieeja līgumu noslēgšanai, kā arī tā izbeigšanai. Vai nu uzņēmumā vispār nav juristu, vai nu juristi ir dauni. Katrā ziņā, neiesaku iesaistīties attiecībās ar viņiem, labāk tomēr meklēt kādu progresīvāku uzņēmumu, kuru rūp klients un savu pakalpojumu kvalitāte!