www.sudzibas.lv Dīva Matu griezumi, u.c. štelles

Frizētava "Dīva", Jelgavā - Matu griezumi, u.c. štelles

Mīļās dāmas, ja gribat saglabāt sev skaistus matus, nervus un laiku, nekad neejiet pie frizierēm salonā Dīva, Jelgavā.
Biju tur pirms dažām dienām un joprojām pieejot pie spoguļa, man gribas raudāt.
No maniem matiem, kas bija pāri par lāpstiņām ir palicis pāri kaut kāds veidojums, ko nevar vairs pat astē sasiet. Bet nesasieti izskatās pēc parūkas.
Frizierei Initai nebija ne jausmas kā griezt dabiski lokainus matus. Viņa pat īsti neņēma vērā, ka mani mati pastiprināti lokojas, kad es to viņai vairākkārt atkārtoju. Un tās, kam ir lokaini mati zina, ka to griešana un jebkāda cita veidošana prasa īpašu rūpību. Viņa matus grieza ļoti slapjus, stiepjot ar suku, no kā rezultātā ir palikuši pāri tādi 2 cm gari pušķīši, lai gan es gribēju vienkārši pakāpenisku griezumu līdz pleciem.

Un kas pats labākais - friziere laikā, kamēr mani apkalpoja, jautri čaloja ar savām kolēģēm un ienākušo vīrieškārtas pārstāvi. Principā jau it kā nekas, bet tas ko viņa pateica, liek man tikai tagad saprast cik liela bija mana kļūda. Viņa nometa uz galdiņa kādu fotogrāfiju un izsmējīgi teica pārējiem - šitā ir tā, kas par mani sūdzējās. (neteica gan kur, bet es pilnīgi atbalstu, ka vajadzetu viņai gan). koleģes uz to bija sašutušas un sāka vienbalsīgi aurot - bet viņa taču nav normāla, viņa taču ir pavisam stulba.

Protams, čeku man pat neviens neiedomājās dot. Lai nav pierādījumu, ka esmu bijusi tur...

Pārnācu mājās, un tikai tad uzzināju, ka dzīvokļa kaimiņiene arī pirms nedēļas bijusi tai pat frizētavā un viņai arī izkropļoti mati.

Nezinu cik ilgi viņi man tagad augs līdz es atkal izskatīšos pēc cilvēka, bet nu tur gan neejiet...

I

Komentāri (24)

L Linda 21.10.2008

Tava pirmā ķļūda bija tā, ka nepaprasīji čeku...man ar tā gadījās, bet man tikai izmazgājās visa krāsa utt, bet es uzrakstīju pieprasījumu un dabūju naudiņu atpakaļ...palasi patērētāju aizsardzības likumu, un sapratīsi, ka vari cīnīties un vajag...

A ally 21.10.2008

Kura ir taa frizeetava?? Taa, kas pie autoostas??? Newaru uzreiz iedomaaties??

Z Zzz 21.10.2008

Nu un par ko tagad raudāt? Ja Jums ir priekšstats par to, kā griezt lokainus matus vai tad Jūs jau no paša sākuma neredzējāt, KĀ friziere taisās Jums tos griezt un CIK DAUDZ tiks nogriezts? Un pēc tā visa Jūs aizgājāt prom BEZ čeka... Ļoti dīvaini, manuprāt. Tagad tiešām nav par ko sūdzēties.
Arī man kādreiz bija negadījums frizētavā. Neko negriezu, bet no paša sākuma bija skaidrs, ka svētku frizūra tiks taisīta ne tā, kā mēģinājumā un svētki var būt sabojāti, jo man jau no sākuma nepatika tas, ko sāka veidot friziere. Tad vēlreiz mierīgi pateicu kas nepatīkun kā es gribētu un viss sanāca ļoti jauki.
Nevajag būt kūtrai, vajag teikt uzreiz!

D Dace 21.10.2008

Mīļā dāma! Protams izsaku līdzjūtību Jūsu sabojātajiem matiem, BET uz šo frizētavu un pie šīs minētās frizieres, eju jau, ja nemaldos gadus 4 ... Un esmu ĻOTI apmierināta. Un šo gadu laikā nevienu reizi neesmu bijusi neapmierināta, nedz ar savu griezumu, nedz krāsu vai ko tamlīdzīgu. Mani mati arī prasa īpašu pieeju un viņa prata tikt galā.Un šo gadu laikā, pateicoties Initai esmu izaudzinājusi no pavisam īsa griezuma līdz gariem matiem (pāri lāpsiņām).
Ja jau jums ir nepieciešama īpaša apkope matiem, tad noteikti ir jāgriežās pie friziera, kas to prata visu laiku! Neba šī bija Jūsu mūža pirmā reize pie friziera! Esmu pārliecināta, ka katrai sievietei (ilgākā laika posmā ) ir jāatrod savam frizieris, manikīre, ginekologs utt. Lai vienkārši aizejot katru reizi nebūtu no jauna jāmēģina ieskaidrot, ko tad Jūs vēlaties!
Un galu galā katram ir melnās dienas, kad liekas, ka slikti izskatos!
Tā kā neņemiet ļaunā, bet šai frizierei nav ne vainas! Un nākošo reiz pasekojiet jau tapšanas procesā savai frizūrai! Lai vēlāk nenāktos vilties, kārtējā frizierī, manikīrā vai citā pakalpojuma sniedzējā!

P.S. Un pēc maniem ietikumiem pie šīs frizieres jau ilgāku laiku iet visas man tuvākās sievietes!
Vēlu veiksmi friziera meklējumos!

I Ilze 21.10.2008

Gatavais murgs! Kaut ko tādu dzirdu pirmo reizi. Es pie Initas matus griežu veidoju, krāsoju...nu jau 20 gadus. Man arī ir problēmas ar matiem, tie ir biezi un nepaklausīgi. Man nekad Inita nav sagādājusi problēmas tos veidojot, griežot kršojot. Arī manām paziņām, kurām frizieri esmu ieteikusi nekad nav bijušas problēmas. Vienmēr saprotoša, pretīmnākoša. Pasaka savu viedokli. Varbūt problēma ir pāšā klientā, ja jau nevar paprasīt čeku, tad nevar arī pateikt ko īsti grib . Ja cilvēks pārzin savus matus, redz, ko friziere dara, kāpēc neprotestē uzreiz?
Es varu teikt tikai labākos vārdus par Initu! ja protams mēs runājam par vienu un to pašu frizieri. Varbūt neapmierināta kliente ir ne tikai nepaņēmusi čeku, bet arī sajaukusi vārdus!? Tas nu gan būtu ļoti nesmuki!

K kikii 21.10.2008

Viena no Tām, kas savas pretenzijas nesaka darba gaitā, bet gan kad no visiem prom, kaut ko saitaa mūld! Ja ir pretenzijas, tad tās bija jāizsaka, jau tad kad biji salonā, un Tu ta4u pat čeku nepaņēmi, tas nozīmē, ka notekti nemaz nav tik traki, vai arī nav mēles mutē???? Nu besī, šitādas bābas!..

A Alexander 21.10.2008

Знаете дама, написав такую эпопею, складывается такое впечатление, что вы сами не знаете што хотите... учитывая, что пошли совсем другому человеку которого не знаете! Каждый парекмахер - это человек, а кааждый человек имеет на мелчайшуу ошибку... Во-первых, если вы не умеете излагать свою мысль, желани(я имею в виду"подстричся") то ето Ваши личные проблемы...
Во-вторых, если даже Вы видите, что мастер салона "Дива" допускает какие-небудь недопустимые ошибки, надо говорить, сказать мастеру так, что бы он понял! Вот почему я, подстригаясь у И. не имею никаких жалоб, хотя стрегусь у этого мастера малое время! Опуститесь на землю, хватит пальйы гнуть :*

I Inese 21.10.2008

Initu jau pazīstu sen viņa ir mana friziere. Nepiekrītu nekam ko tu tur raksti, man liekas ka ne par to frizieri ir šis stāsts. Varbūt tev pašai ir kādas problēmas un jāmeklē palīdzība citur nevis jāsacer visādi murgi...Un ja tev būtu kādas pretenzijas pret šo frizieri tad būtu jāatnāk un jāizruna uz vietas nevis jāizplata stūlbas baumas... Un vispār gribētu zināt kura ir tā Diva ...Jo Dīvas ir trīs!!!

K krista 21.10.2008

Kura Dīvā jūs bijāt? Neesmu pamanījusi, ka frizieres Dīvā Lukss strādājot, savā starpā ne īpaši sarunājās, kur nu vēl skaļi auro, apkalpojot klientus. Kā var nepamanīt, ka matus, kuri ir pāri lāpstiņai nogriež tik īsi. jautājums, kas jūs friziera krēslā bijāt aizmigusi un nepamanījāt ko jums uz galvas veido?! Cik man zināms, tad Inita vienmēr ar klientu vienojās par matu garumu un tikai tad griež. Varbūt pirms liekat tādus rakstus konkrēti minat kurā Dīvā bijāt un konkrēti kad, lai nerodas pārpratumi. Ar cieņu, apmierinātā kliente!

E Evija 21.10.2008

Jāāā ...man ar būtu interesanti uzzināt vai dāma nav ko sajaukusi, jo ja ir runa par ""Dīva Luks"" frizieri Initu, tad vai nu šis ir kāds muļķīgs pārpratums, vai nu Initu kāds nes cauri. Domāju kad meistars ar tādu darba stāžu noteikti ko šādu nevarētu izdarīt ar klienta matiem Viņa ir viena no tām frizierēm, kura noteikti vēl pārjautātu vai tiešām vēlaties griezt tik īīsus matus ja sakat, kad bijuši līdz lāpstiņām. Par sarunāšanos, kad klients sēž krēslā esmu par 100% pārliecināta viņāi ĻOTI nepatīk runāt darba laikā, Jo pazīstu viņu personīgi un par vārds maurot vispār nav ne runas...
Īsāk sakot tādu frizieru kā Inita ir uz pirkstiem saskaitāmi Jelgavā. Šī nav reklāma antireklēmai, bet gan mans viedoklis.
Viņas kliente jau 25 gadus

A Artūrs 21.10.2008

Es laikam Būšu tas vīrieškārtas pārstāvis ar ko būs sarunajusies Inita! Pirmam kartam... nekur nav rakstits, ka meistars nevar sarunaties ar kolegjiem vai citiem klientiem darba laikaaa... otrkart... man šķiet, ka Jums, daiļā dāma, kaut kas nav kartība ar dzirdi, jo mes runajam... nevis kliedzam! Dzirdeju un ljoti labi atceros, ka Inita jautāja jums par veidoshanu... vai veidot vai pazhavet... Jus pati velejaties tikai zhavet! Varbut vienkarshi gribejas ietaupit naudinju... pats esmu frizieris un teikshu ta, ka Jus maksajat savu naudu par pakalpojumu... ja jums kaut kas nepatik, tad jums tas meistaram ir jasaka... ja nu jus to neesat izdarijusi, bet rakstat to internetaa, tad manuprat tas ir ljoti gjljevi un pati vien esat vainiga! Laikam pārak daudz bus to klientu, kas jums nepikritis! Un ne vienmer visiem var izpatikt! :)

I Ilze 24.10.2008

Nu šai sūdzībai galīgi negribu piekrist. Inita ir friziere, pie kuras eju jau vairākus gadus, un nekad neesmu bijusi neapmierināta ar rezultātu. Viņas griezumi ir moderni, un arī viegli veidojami. Man arī lokojas mati, bet tas man nerada problēmas. Varbūt Jums vienkārši vajag iemācīties apieties ar fēnu? Un spriežot pēc visa-Jūs esat ļoti, , moderna'' sieviete, ja joprojām vēlaties pakāpenisko griezumu un matus līdz lāpstiņām. Lai Jums veicas, un pašķirstiet brīvajā laikā kādu žurnālu, nevis rakstiet internetā svietiņu. Varbūt tad sapratīsiet, ka veidot matus un kādas ir modes tendences! :))

J jana 24.10.2008

nu par divu lux neko sliktu nevaru teikt, varbut paris reizes esmu bijusi, bet ta, kas ir talak pie autoostas parasta diva, ...nu ja..man ar reiz sanaca iegrabties ta, ka uzreiz, kad izgaju ara no tas frizetavas, gribejas vnk raudat devos uz citu, jo bija ka bija - pakapeniska griezuma vieta bij sausmas, tapec atradu sev citu frizetavu - rebeka pie cakstes pieminekla(nu jau gan tur kadu pusgadu neesmu bijusi, jo mainiju dzivesvietu), bet cepuri nost - frizieres ir super!!! :)))

T tatjana 13.11.2008

Nu nu damas!!Dīva ir loti forsa frizeetava taapeec nevajag di** ka tur initina slikti griez matus..es griezu tur matus biezi arii kraasoju frizieres ir tasauciigas laipnas un ar jauku humoru..par shito vel var piespriest pantu par apvainoumu bez pamata..ja ari ta bija tad ko ceku nepaneemi??dura

R Rūta 19.11.2008

lai arii ko sheit cilveeki teiktu, katram gadiijumam vienalga neieshu uz sho frizeetavu...nav iisti zinaams, kuram te taa taisniiba!!;)

J jelgavniece 04.12.2008

Kā es pārsmējos, nejauši uzgāju šim te rakstam, pati esmu absolūti no cita salona Jelgavā! Zinu šos cilvēkus, Initu, Artūru, normāli cilvēki bez ambīcijām.Domāju problēma ir klientos.Frizieri, turieties, jums jābūt labiem psihologiem!

. ....... 23.01.2009

Gadas frizieriem dažreiz kļudas un tas ir cilvēcigi! Var aiziet pie cita friziera un tas var izlabot!
So.. čeku nepaņemi, nebija mute ar ko runāt??
Es vienmēr prasu čeku, saku savas pretenzijas.. ja redzu ka frizieris grib griezt ta kas varetu man nepatikt... Un tad es pasaku.. un beigu rezultats skaisti mati..
Un neticu ka Inita ir vainiga... bet ja nu ir, tad nevajadzeja rakstit un apsmiet cilveku, pašam inviduali janokarto lietas...

K Kiaspars 23.01.2009

Man arī tur vienreiz grieza matus un pēc tam veselu nedēļu mati sāpēja!!!

L Laima 27.05.2009

Palasot komentārus saprotu cietušo, normālam frizierim pašam ir līdz sīkumiem jāizprasa klienta vēlmes, nevis klientam jāmēģina ieskaidrot ko vajag. Un par sarunāšanos ar citiem kamēr apkalpo klientu uzskatu augstā mērā par nepieklājību, manuprāt apkalpojošā sfērā ir diezgan augsta etiķete. Un ja frizieres jūtās kā vistu kūtī kur var apspriest savas privātās lietas klientu klātbūtnē, nav jābrīnas, ka klients ir sašutis. Tāpēc mīļās frizieres un frizieri iemācieties cienīt savus klientus un tad par jums neko sliktu neteiks. Turklāt kā zinām Latvijā apkalpojošā sfēra nav diez ko augstā līmeni, ar dažiem izņēmumiem, tā kā visas iespējas izcelties!!!

I Ieviš 14.08.2009

Lai nu ko, bet "Dīva Lux" neieteiktu apmeklēt! Jāsaka, pati biju tur vienu reizi, vienu reizi draudzene gāja. Man gan nebija tā jūsu tik ļoti izdaudzinātā Inita, taču par citu frizieru attieksmi arī varu pasūdzēties. Tiešām, diezgan neprofesionāli. Arī mana frizierīte, Svetlana, nepārtraukti sarunājās [pārāk skaļā] balsī ar citām frizierēm. Un, nu piedodiet, es palūdzu aplīdzināt galus, bet viņa man nogrieza vismaz 20 centimetrus. Un nemaz nevajag stāstīt, ka viņi bija neveseli, vai kādi vēl nebūt! Es ieteiktu visām tām frizierēm izmazgāt ausis, pirms pieņem kādu klientu, un ja tas ir atnācis, tad vēlams neapspriesties ar citiem. Protams, gribās jau, taču, kad es tur biju, tur nebija nemaz tik daudz ļaudis, lai tā friziere nespētu mani apkalpot un tad papļāpāt ar pārējiem. Turklāt arī par administrāciju ir šis tas, ko teikt: iemācieties runāt latviski!! Varbūt tomēr, ja klients runā latviski, derētu arī tādā pašā valodā atbildēt!
Runājot par manu draudzeni, viņai matus nokrāsoja nevis melnus, bet tumši violetus. Saprotu, ka dažas krāsas var nokrāsot matus savādāk, jo tas ir atkarīgs no struktūras, taču, viņai bija melni mati līdz šim. Patiešām neiesaku šo frizētavu. Nekas labs tur nav!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes