Discover.lv - Slikts serviss, patērētāju tiesību aizsardzības likuma neievērošana
Tika iegādāta prece Iphone 6s interneta veikalā www.discover.lv, pēc kāda laika konstatēju, ka nestrādā vibrozvans. Vēlējos atgriezt preci, lai to apmaina pret citu tieši tādu pašu telefonu. Sākotnēji interneta veikals nevēlējas pieņemt iegādāto preci atpakaļ, aizbildinoties, ja ierīcei ir problēmas, tad jānes uz remontu (nav pagājušas 14 dienas no pirkuma brīža). Zvanot telefoniski atbild, ka preci nepieņems atpakaļ, vienīgi aizbraucot uz vietas ar atteikuma veidlapu prece tika pieņemta. Servisa kvalitāte vispār nekāda, atbild ļoti rupji un nepieklājīgi, ar tekstu: "ko tu te dari un ko tu vispār gribi no mums, brauc uz garantiju". Rezultāta veikals sūtīja preci uz pārbaidi, ka rezultātā apstiprinājās ražošanas vaina (problēmas ar vibrozvanu) - telefons jauns, nav skrāpējumu, nav pat noņemta aizsargplēvīte. Pēc tāda "servisa" pieprasīju atgriezt naudu. Pēc likuma veikalam nauda jāatgriež 14 dienu laikā, par to arī biju zvanījis un rakstījis pašam veikalam, bet uz e-pastu netika atbildēts, telefoniski pārtrauc sarunu vai atbild, ka kolēģis pārzvanīt, protams nepārzvanīja. Rezultātā griezos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar iesniegumu un tikai pēc mēneša tika atgriezta nauda.
Ja vēlaties saudzēt savus nervus un laiku, neiesaku izmantot www.discover.lv, pakalpojumus.
Pērkot preci izmantoju portālu www.salidzini.lv un paļāvos uz atsauksmēm un reitingu, prece nebija arī pati lētākā.
Cienījama Vitālija Migunova!
Ir cilvēki kuriem VIENMĒR nepatīk atteiksme pret sevi nekādā gadījumā, kuri VIENKĀRŠI nav apmierināti ar savu dzīvi un tikai sūdzas visās iespējamas vietās. Šeit ir tāds gadījums! Pie tam sūdzībā ir nepatiesa un maldinoša informācija.
Runājot par lietas būtību, skaidrojam, ka viss no discover.lv komandas bija izdarīts laipni un likuma noteiktājā kārtībā un termiņā. Atgriešana 14 dienu laikā ir iespējama TIKAI ja prece ir atgriezta BEZ defektiem, tā vienkārši neapmierinājā kā tāda. Lai pārbaudīt no kā ir radījis defekts (vai tas ir ražotāja defekts vai pircēja vaina) preci ir jāparbauda autorizētājā servisa centrā kas savukārt arī atņem 1-2 nedēļas jo garantijas servisos visas pārbaudes notiek rindas kartībā. Tā arī bija izdarīts jūsu gadījumā.
P.S. Runājot par jūsu sūdzību uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC), varam jūs skumdināt, mēs visu izdarījām pareizi un nekādas likuma pārkāpšanas PTAC nav konstatējis, tā kā diemžēl jums sanāca lieka laika terēšana.
Ar cieņu,
Discover.lv
О каком авторизованном сервисе Вы говорите? На сколько я знаю с января этого года, потребитель имеет право обратится в любой официальный магазин, ремонтную которая занимается диагностикой и т.д.Это раньше можно было лишь в авторизированных ремонтных это делать. Спасибо, что сейчас упростили всё, в пользу людей. Очень многие сейчас не ждут очередь, а идут в ближайшие сервисные центры, которые занимаются моб. Тел.компьютерами,планшетами. Сама не так давно имела честь подружиться с правами потребителей. И там вам такое сказать не могли (именно про авторизированную экспертизу). Даже на Ропажу 46,сами говорят что экспертизу не делают, ТОЛЬКО ДИАГНОСТИКУ, за 10 евриков.
Pompuška, lūdzu iekopē info no PTALa, kur rakstīts ka katram garāžas Vasjam tagad būs tiesības izlikties par zinošu specu un dot slēdzienu?
Nez kādu autorizētu servisa centru izmantojāt, ja telefonus oficiālu jūs nevarat dabūt par piedāvātām naudām. Kaut vai ar to pašu AVAD nestrādājat. Zinu trīs vietas, kur jūs varējāt pirkt un tikai 10% no tiem modeļiem pieņem tik tiešām autorizēts serviss. Pārējos ņem un baida paši tirgotāji. Takš to kapiš ko runā. Ja jums garantijas talonā rakstītas tādas pašas kā jums lāpā.. man trūskt vārdu.
Cienījamā dicover.lv komanda, atklājot sava klienta datus (vārdu uzvārdu) jūs apliecināt savas kompetences trūkumu! Iegādājoties telefonu jūs pieprasāt arī norādīt klientam personas kodu, es ļoti apšaubu, vai pie dicover.lv komandas tas ir drošībā un netiks izplātīts tālāk. Aicinātu aizdomāties dicover.lv topošos klientus par savu datu nodošanu dicover.lv komandai.
Uzskatu, ka visu var risināt mierīgā pārrunu ceļā, taču ar discover.lv komandu tas nav iespējams, līdz ar to šī situācija ir atspoguļota šeit, lai citi pircēji aizdomātos un zinātu kā rīkoties šādās situācijās.
Par situāciju:
Prece tika atgriezta veikalam (noformēta atteikuma veidlapa) 27.06.2016. nauda par preci tika atgriezta 27.07.2016.
Pārkāpums tik konstatēts tikai pēc 14 dienām, kad nauda netiek atgriezta (11.07.2016). Konstatējot pārkāpumu tika rakstīts iesniegums PTAC, iesniegumu izskata 30 dienu laikā no saņemšanas brīža (12.07.2016), ja šajā periodā nauda tiek atgriezta (līdz 12.08.2016), tad problēma ir atrisināta, jo klientam ir atgriezta nauda. Taču tas nenozīmē, ka likums nav pārkāpts!
Patērētāju tiesību aizsardzības likumā 12.pantā 6. apakšpunktā ir rakstīts, ka:
Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez nepamatotas kavēšanās, BET NE VĒLĀK KĀ 14 dienu laikā no dienas, kad saskaņā ar šā panta otro daļu saņēmis informāciju par patērētāja lēmumu atkāpties no līguma, atmaksā patērētājam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā patērētāja samaksātos piegādes izdevumus.
Diemžēl šī likuma norma netika ievērota.
Informēju, ka PTAC izskatot iesniegumu ir saskatījis Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpumu un nākotnē, pie līdzīgām situācijām vērtēs discover.lv komercdarbības praksi.
discover.lv komandas informācija:
Lai nodrošinātu NEATKARĪGU ekspertu viedokli discover.lv komandai sākotnēji ir jāvienojas ar klientu par izvēlēto kompetento iestādi, kura veiks telefona ekspertīzi. Es kā klients nevaru būt drošs, ka jūsu izvēlēta ekspertīze ir neatkarīga un vai tā ir iekļauta PTAC mājas lapā kompetento iestāžu sarakstā, kuras ir tiesīgas sniegt šādu atzinumu. Diemžēl nekas netika saskaņots no discover.lv komandas.
P.S. Izpaust klienta datus (jebkāda informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisko personu), tai skaitā vārda un uzvārda izpaušana ir pretlikumīga, to nosaka Fizisko personu datu aizsardzības likuma 6.pants. Ieteiktu dicover.lv komandai izlasīt šī likuma 10.pantu, kas nosaka prasības datu pārzinim par datu aizsardzību.
Lūgums novērst šo pārkāpumu!
Informēju, ja šis pārkāpums netiks novērsts par to tiks ziņots Valsts datu inspekcijai, kas izvērtēs discover.lv komandas rīcību.
Komentāri (7)
Tas viss tāpēc, ka konkrēts veikals ekonomē uz pēcpārdošanas servisu. Iespējams vadība ir pārliecībā, ka to var darīt jebkurš, kaut vai students, kas ir aplami. Pēcpārdošanas serviss ir ne mazāk svarīgs, kā efektīvs marketings, jo tur vairāk ir negatīva emocija un neskaidrības. Visam jābūt operatīvam, pa plauktiņiem saliktam, lai katram klientam ir ātra un skaidra informācija par to kas un kā notiks.
Iepērkoties internetā, es parasti izvēlos RDVeikals. Viņiem, manuprāt, ir labākais pēc-pārdošanas klientu serviss Latvijā.
Diskover, Jums tur pretruna sanāk.! Rakstāt, ka PTAC nav konstatējis pārkāpumus no Jūsu puses, bet kliente - ka pēc viņas iesnieguma PTAC Jūs naudu atgriezāt. Tātad pārkāpums bija.Tā ka samelojāties, cienītie.
Cienījamā dicover.lv komanda, atklājot sava klienta datus (vārdu uzvārdu) jūs apliecināt savas kompetences trūkumu! Iegādājoties telefonu jūs pieprasāt arī norādīt klientam personas kodu, es ļoti apšaubu, vai pie dicover.lv komandas tas ir drošībā un netiks izplātīts tālāk. Aicinātu aizdomāties dicover.lv topošos klientus par savu datu nodošanu dicover.lv komandai.
Uzskatu, ka visu var risināt mierīgā pārrunu ceļā, taču ar discover.lv komandu tas nav iespējams, līdz ar to šī situācija ir atspoguļota šeit, lai citi pircēji aizdomātos un zinātu kā rīkoties šādās situācijās.
Par situāciju:
Prece tika atgriezta veikalam (noformēta atteikuma veidlapa) 27.06.2016. nauda par preci tika atgriezta 27.07.2016.
Pārkāpums tik konstatēts tikai pēc 14 dienām, kad nauda netiek atgriezta (11.07.2016). Konstatējot pārkāpumu tika rakstīts iesniegums PTAC, iesniegumu izskata 30 dienu laikā no saņemšanas brīža (12.07.2016), ja šajā periodā nauda tiek atgriezta (līdz 12.08.2016), tad problēma ir atrisināta, jo klientam ir atgriezta nauda. Taču tas nenozīmē, ka likums nav pārkāpts!
Patērētāju tiesību aizsardzības likumā 12.pantā 6. apakšpunktā ir rakstīts, ka:
Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez nepamatotas kavēšanās, BET NE VĒLĀK KĀ 14 dienu laikā no dienas, kad saskaņā ar šā panta otro daļu saņēmis informāciju par patērētāja lēmumu atkāpties no līguma, atmaksā patērētājam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā patērētāja samaksātos piegādes izdevumus.
Diemžēl šī likuma norma netika ievērota.
Informēju, ka PTAC izskatot iesniegumu ir saskatījis Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pārkāpumu un nākotnē, pie līdzīgām situācijām vērtēs discover.lv komercdarbības praksi.
discover.lv komandas informācija:
Lai nodrošinātu NEATKARĪGU ekspertu viedokli discover.lv komandai sākotnēji ir jāvienojas ar klientu par izvēlēto kompetento iestādi, kura veiks telefona ekspertīzi. Es kā klients nevaru būt drošs, ka jūsu izvēlēta ekspertīze ir neatkarīga un vai tā ir iekļauta PTAC mājas lapā kompetento iestāžu sarakstā, kuras ir tiesīgas sniegt šādu atzinumu. Diemžēl nekas netika saskaņots no discover.lv komandas.
P.S. Izpaust klienta datus (jebkāda informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisko personu), tai skaitā vārda un uzvārda izpaušana ir pretlikumīga, to nosaka Fizisko personu datu aizsardzības likuma 6.pants. Ieteiktu dicover.lv komandai izlasīt šī likuma 10.pantu, kas nosaka prasības datu pārzinim par datu aizsardzību.
Lūgums novērst šo pārkāpumu!
Informēju, ja šis pārkāpums netiks novērsts par to tiks ziņots Valsts datu inspekcijai, kas izvērtēs discover.lv komandas rīcību.