www.sudzibas.lv Discover.lv Klientu apkalpošana (tās neesamība)

Discover.lv - Klientu apkalpošana (tās neesamība)

Īss kopsavilkums maniem negatīvajiem "piedzīvojumiem" ar discover.lv internetveikalu - pasūtīju preci, gaidīju un centos komunicēt 3 nedēļas, līdz beidzot man apnika.

Garāk - mani piedzīvojumi soli pa solim.
Pirms trim nedēļām.
Veicu pasūtījumu discover.lv internetveikalā. Prece ar norādi "Akcija! Šodien...." (atlaide simboliska, sīkums, bet patīkami). Saņemu apstiprinājumu uz e-pastu ("menedžeris sazināsies ar jums...utt.).

Dienu vēlāk.
Neviens ar mani nesazinās.Rakstu e-pastu - vai pasūtījums ir saņemts, gaidu rēķinu...

Vēl pēc dienas.
Atnāk atbilde - šis produkts noliktavā nav (interesanti, kāpēc tad bija jāliek akcija produktam, kura nav noliktavā?), būs pēc 1,5 nedēļām, vai gaidīsiet? Es, protams, piekrītu - kāpēc gan nepagaidīt.

Pēc 1,5 nedēļām (plus dažas dienas "rezervei" - galu galā, ar piegādēm visādi mēdz būt, kavējas utml.)
No veikala nekādas informācijas. Rakstu atkal - kā izskatās - būs vai nebūs mana prece pieejama?

Dienu vēlāk (nedēļas diena - otrdiena).
Atnāk īsa atbilde (citēju) - "Labdien! Foto (mans prasītais modelis) ir ienākuši.". Īsi un kodolīgi. Rakstu atkal (lai gan sajūta, ka manu naudiņu nu galīgi negrib šis kantoris) - tad man ir cerība saņemt rēķinu un pēc tam arī preci, vai ne?

Vēl dažas dienas vēlāk (piektdiena)
Ar mani neviens spītīgi nevēlas kontaktēties. Piektdienas rītā nolemju, ka, acīmredzot, internetveikala darbiniekiem ir problēmas ar internetu (vai e-pastu, vai pirkstiem), un zvanu. Loti neapmierināts (pēc balss spriežot) darbinieks ilgi cenšas atrast manu pasūtījumu un ir ļoti pārsteigts, ka gribu maksāt ar pārskaitījumu (kā tas norādīts oriģinālajā pasūtījumā) un gribu, lai man preci piegādā (arī norādīts pasūtījumā). Beigās sola, ka pirmdienā atsūtīšot rēķinu, jo konkrētajā dienā "vairs nav, kas izraksta" (hm, piektdiena, 9.30 no rīta - visi, kas jēdz izrakstīt rēķinu, atnāca uz darbu, nolēma, ka klientus neapkalpos un aizbrauca uz jūru sauļoties, vai ne?)

Pirmdiena.
Uzminiet, nu, vai es rēķinu saņēmu? :)

šajā brīdī mana pacietība beidzās. Atmetu ar roku, sameklēju citu internetveikalu, pasūtīju un, ak, brīnums, 24 stundu laikā prece bija pie manis.

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes