Discover.lv - Garantijas saistību nepildīšana
Interneta veikalā discover.lv ( Delain SIA ) iagādājos datoru Sony Vaio. Viss bija skaisti līdz brīdim, kad pēc divu mēnešu datora lietošanas datoram pārstāja darboties akumulatora batereja.
Liekas pašsaprotami, ka tāds defekts nevar rasties datora lietošanas rezultātā, protams, ja ar to nedodas dušā vai neglabā malkas šķūnītī. Ar šādu pārliecību devos pie SIA Delain, kura interneta veikalā discover.lv iegādājos šo datoru.
Protams, kā jau tas garantijas remontā pienākas, atstāju savu datoru uz diagnostiku cerībā, ka to salabos nedēļas vai divu laikā. Un te sākās pats jautrākais.
Pagāja paris nedēļas līdz, pēc neatlaidīgiem zvaniem, saņēmu m utisku informāciju, ka datoram ir beigta batereja, bet discover.lv to nemainīs saskaņā ar garantijas līgumu. Jautājot pēc paskaidrojumiem, kāpēc nemainīs, tika sniegta atbilde, ka ir jāsaņem ekspertu slēdziens. Protams, arī ekspertu slēdziena akts bija jāgaida divas nedēļas, bet liels bija mans pārsteigums, ka akts ir sastādīts lietuviešu valodā!!! Lūdzot paskaidrojumus discover lv pārstāvim, vien saņēmu neveiklu murmulēšanu - aktā ir minēts tas, ka bateriju nemainīs, jo tā nav pareizi ekspluatēta.
Skaidrs, ka mani nekādā mērā nevar apmierināt šāds iznākums, tāpēc griezīšos gan Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centrā, gan Latvijas Valsts policijā ar iesniegumu par klientu krāpšanu.
Pēc visas šīs epopejas padališos ar saviem panākumiem sudzibas.lv portālā, lai informētu arī pārējos cilvēkus par uzņēmumiem ar sliktu reputāciju.
Guntars
Komentāri (8)
Vispar jau bateriju var sabeigt - ja elektriba raustas vai spriegums nav vienmerigs - nosvils taa, ka prieks. tapec nevajag skopoties un vareji nopirkt upsi vai ko tamlidzigu
"vareji nopirkt upsi vai ko tamlidzigu"... jā, jā- upsi, pipsi vai fotonu linzu! Jauki izlasīt kompetenta speciālista viedokli. Pēc fotogrāfijas neārstē??
Izskatas ka tiešam bija vaina ar elektrību. Kādu gadu atpakaļ manam Acer datoram bija līdzīga fignja kad raustījās elektrība mājas rozetei. Pēc tam aiznesu uz servisu kur pateica ka bača pilnīgi beigta:(
Ja tu nopirki sony, un pie tam šaubīgā veiklā tad tu esi pelnjis tikt appists! Tātad viss ir pareizi. Sony vaio... :D SA"NEM PĒC NOPELNIEM!
Ražotājs parasti baterijai dod mazāku garantijas laiku, nekā pašam datoram. Sony gadijumā tas ir gads, kura laikā var apmainīt brāķi. Un iestādei ir janodrošina garantija. Tā vismaz dara normāls uzņēmums.
Ja atteiktos no garantijas, tad var te bļaut, bet pēc taviem vārdiem, Discover pieņema un nosūtīja uz Lietuvu(vistīcamāk Leišu Sony pārstāvim - tāpēc arī cena bija zemāka, kad pirki, jo Leišiem apetīte ir mazāka par mūsu vairumniekiem) uz pārbaudi, kur konstātēja, ka aķis beigts dēļ tāvas vainas! Guntar, garantija attiecas uz brāķi, nevis uz to ka pats nepareizo rozeti izmantoji! Tev ir jāatvainojas gan policijai, gan PTACam, gan proti pašam Discoveram! Uz tevi jāsūdzas par Discover apmēlošanu!
Atbildēšu uzreiz visiem ar vienu faktu- neatkarīgā ekspertīze konstatēja, ka baterijas brāķis ir ražotāja atbildība. Bet pats jautrākais, ka discover.lv nemaz nebija veicis šo ekspertīzi un iesniedza man VILTOTU defekta aktu par to, ka itkā ir veicis šo ekspertīzi Lietuvā.
Es sazinājos ar šo Lietuvas uzņēmumu, un liela bija mana jautrība, kad noskaidroju, ka pie viņiem mans dators nav bijis, un discover.lv vārdu viņi dzird pirmo reizi.
Esmu saņēmis oficiālu vēstuli no šī Lietuvas uzņēmumu, kuru iesniedzu policijā, tāpēc turpmāk discover.lv varēs krāmēties ar policiju kriminālprocesa kontekstā.
Runājot par to, kāpēc baterija "izbeidzās", minēšu to, ka vairumam jauno datoru ir dubultā aizsardzība pret elektropadeves traucējumiem. Strāva rozetē var raustīties līdz nejēgai, bet datora baterija tā nevar nobendēt! Paturiet to prātā, kad kāds kantoris jums centīsies iestāstīt pretējo!
Portatīvajam datoram piepirkt UPS var tikai galīgais nejēga. Portatīvā datora UPS arī ir akumulators, kas aizsargā pret strāvas zudumiem, lai datoram nesabeigtu barošanas bloku un cieto disku.