Dino Zoo - Neatdod atpakaļ naudu, bet spiež apmainīt preci!
Nopirkām siksniņu sunim Dino Zoo sapratām ka nedar tāpēc gribējām atgriezt preci atpakaļ iesniedzām sūdzību, jo teica ka nevar dabūt atpakaļ naudu! Mums pateica ir jāsamaina, bet gribējām naudu atpakaļ sūdzībā teikts ka naudu nevar dabūt atpakaļ. Tāpēc samainījām, jo negribējām pazaudēt 15 €. Bet nekad mūža uz to veikalu nebrauksim!
Pirms pirkuma veikšanas aicinām pircējus pārliecināties par preces izmēru, piedāvājot pat iespēju ierasties veikalā ar kopā ar suni un preci piemērīt.
Komentāri (3)
Priecājies, ka apmainīt varēja. Pat lielveikalos liek uzrakstu, lai apskaties kārtīgi pirms ņem. Un, dažas lietas pat bez brāķa nemaina. Cilvēki jau galīgi aptrakuši. Nopērk, tad ierauga lētāk, vai arī alkaškai eirona nepietiek un nes atpakaļ :D
te jau runa par attieksmi pret klientiem... protams, nav viņu pienākums, bet nu būsim reāli - ja siksna tikai piemērīta un nav lietota tad tā ir tikai normāla komersanta vēlme adekvāti attiekties pret klientiem. Diemžēl Dinozoo klienti nav svarīgi, to ar šādiem gājieniem pierādījuši ne vienu reizi vien. Interneta veikala klientu serviss traģisks.
Parasti klienti tiek informēti,ka par nopirkto preci veikals naudu neatgriež,bet ja neatbilst izmērs(siksniņām,guļvietām,pārnēsāšanas boksiem),preci,ar čeku var samainīt 10 dienu laikā