Digitālā Mārketinga Aģentūra Triple20 - Līga Strazdiņa - Dubultstandarti, Potenciālās briesmas klientiem
Triple20 sevi pozicionē kā digitālā mārketinga aģentūru, kas sniedz klientam trāpīgus mārketinga pakalpojumus, bet patiesībā šīs "aģentūras" īpašniece Līgs Strazdiņa ir iesaistījusies ļoti apšaubāmā lojalitātes mārketinga programmā Cashback/Lyoness ar finansu piramīdas slavu, kas ir aizliegta vairākās valstīs (Austrija, Norvēģija, Itālija) un šobrīd tiek izskatīta tās aizliegšana vēl vairākās valstīs.
Tas nozīmē, ka Triple20 klienti ir pakļauti piedāvājumiem iekļauties šajā piramīdas shēmā. Piramīdas shēma ir rūpīgi maskēta - zem šķietami nevainīgās lojalitātes programmas slēpjas patiesais peļņas avots, t.i. piesaistīt programmai arvien jaunus dalībniekus, kuriem laika gaitā jāinvestē mistiskos projektos.
Cashback projekta dalībnieki apgalvo, ka viņu shēma nav piramīda un aizbildinās ar sadarbību ar populāriem brendiem, bet patiesībā šie brendi norobežojas no Cashback un noraida jebkādas līgumsaistības. Kompānija manipulē ar populāriem brendiem, lai radītu lielāku uzticamību.
Lai šis kalpo brīdinājums visiem, kas sadarbojas ar Triple20 un Līgu Strazdiņu personīgi - Jums var tikt piedāvāts iekļauties piramīdas shēmā, zem kuras slēpjas cilvēku krāpšana. Šī ir vienīgā zināmā digitālā mārketinga aģentūra, kas šobrīd sadarbojas ar CashBack shēmu.
Komentāri (2)
Triple20 taču ir Aigara Armanova sideprojekts
Vispār nav ne mazākā sakara ar šo aģentūru. Jā, esot Infinitum, bija vienošanās, ka tos klientus, kurus nevarējām apkalpot (viens finanšu jomā, divi starptautiski projekti - skaistumkopšana un auto noma), nododam šim uzņēmumam, bet 3 projektiem tuvākā vai tālākā nākotnē sadarbības tika pātrauktas. Neveiksmīgas sadarbības, iedziļināšanās trūkums u.tmldz. Pilnībā norobežojos no jebkādas saistības ar šo aģentūru.