www.sudzibas.lv DEPO uzņēmuma serviss un kultūra

DEPO Valmiera - uzņēmuma serviss un kultūra

Septembrī es - grūtniece 6.- ā mēnesī un mans tēvs - pensionārs DEPO veikalā pirkām 2 paklājus. Kad piebraucām pie t.s. aizmugures durvīm savam pirkumam pakaļ, abi ruļļi - 4 un 5 m gari, jau stāvēja uz grīdas ar skoču nolīmēti, taču kādu no darbiniekiem atrast vairs nebija iespējams. Dīvaini, ka neviens no paklāju nodaļas strādniekiem nepajautāja vai tos paklājus locīt vai rullēt, jo diezin vai kāds pircējs privātām vajadzībām iepirkties brauktu piem. ar autobusu. Ārpusē ar autokariem strādāja citi uzņēmuma darbinieki, bet arī tie nelikās ne zinis par mums, kad vilkām tos ruļļus pa zemi laukā, turpat uz smilšainā asfalta locījām un stīvējām vieglās mašīnas piekabē. Labi jau vēl, ka todien nelija...

V

Komentāri (3)

V vidzemnieks 07.11.2013

Man domāt, ka neviens priekš jums tos paklājus nerullēja, un protams arī nelocija..tie paklāji viņiem tādi kā jūs saņēmāt bij jau noliktavā..

L Liene Bredaka 07.11.2013

ja tos paklājus būtu salocījuši, tad tu te čīkstētu ka, paklājus locījumā vietā nav iespējams iztaisnot.

L Lelle Bez Matiem 07.11.2013

Cik zinu, tad tādus paklājus neloka!
Gan jau ka veikalā varēja jums piedāvāt pakalpojumu - iekraušanu mašīnā, vai piegādi, bet tas visticamāk būtu par atsevišķu samaksu. Jebkurā gadījumā, rūpes par to, kas/ kā/ kāpēc notiek ar preci pēc pārdošanas, nav noliktavas darbinieku pašsaprotams pienākums.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes