Depo - Vai tiešām visi pircēji paši ir tik ideāli?
Labdien,
Lasu šīs entās sūdzības un domāju vai tiešām visi pircēji paši ir tik ideāli? Jūs paskatieties savu attieksmi uz pārdevējiem, bieži vien nāk un kaut ko nesmukā tonī pieprasa, iemācieties paši runāt ar pārdevēju! ...un vai tiešām jums nav ko darīt kā tik rakstīt sūdzības? Rūpējieties katrs par savu darbu un attieksmi!
Pati esmu depo kliens.
Ar cieņu, Olga
Komentāri (17)
Nuko audzinātāja atradusies, ko pati raksti, laikam jau darīt nav ko...
Ja jau nebūtu tāds portāls, tad jau varbūt neviens nesūdzētos, tā kā nav ko pašai rakstīt un nosodīt citus, un nav arī jāraksta ja uzskati ka tas nav pareizi...
Krasta ielas Depo iepērkos regulāri. Pretenziju nav. Katram ir savs noskaņojums, savs kašķis u.t.t. Tāpēc nebruksim viens otram virsū, būsim pacietīgi. Katram pircējam klāt nepiestāvēsi.
Loti labi ir ja pircējs skaidri zina ko grib, ir zinoš. Vēl ideālāks variants būtu ja patstāvīgais klients, vai zinošs meistars varētu pats izrakstīt čeku kasei, tad nebūs jāgaida kamēr pārdevējs konsultants atbrīvosies. Ietaupīsies laiks un nervi.
Pāris reizes tā izdarīju, nu super. Nav jau nemaz tik grūti pārākstīt koda ciparus. Protams kasierei divtik jāpārbauda prece. Bet būsim godīgi pret sevi!
Klienti tiešām nemāk runāt ar pārdevēju! Daudzie no viņiem Tūtojas, itkā mēs kādi čomi būtu. Vienu man nācās par tūtošanos nācās kulturāli nolikt, uztutojot viņam pretī, bet cik tā var? Ja pie manis pieiet pircējs un saka "Atnes man to..., Iedod to, Man vajag utt." Citreiz tā arī gribas teikt, a man arī vajag, bet ko lai tagad daru? Jūs kaut pa brītiņam palūgt pieklājīgā formā mākat?! Daudz arī ļoti patīkamu pircēju, bet citi tikai arī atnāk pad..sties uz Pārdevējiem. A par to, ka jūs liekat vienu detaļu otrajā un kasē kasierus mēģināt apšmaukt, sakot, ka tas ir komplektā? Par to, nav jārunā? Klienti, iemācieties sākumā jūs būt pieklājīgāk! Tas īpaši attiecas uz latviešiem. Krievu klienti ir pieklājīgāki un izpalīdzīgāki, bet latvieši kaut ko spraigā! Kauns!
Vēl viens gadījums par klientu necieņu! Kad pārdevējs gāja pakaļ klientam, no vienas ejas izlīda jauns puisis, aptuveni 23 gadi, un uzbļāva pārdevējam (sorry, citēju) "Eu, tu, losi! Stulbs esi vai neredzi mani?"
Vai tas ir normāli? Vai arī jūs, klienti, uzskatāt, ka pārdevēji ir tikai kalpoņi? Neaizmirstiet, ka jebkuram pārdevējam, pamatojoties uz jūsu aizvainojumiem, ir tiesības atteikties jūs apkalpot! Ko tad darīsiet?
Igo kapēc nesadevi pa feisu...
Depo - tas ir viens vienīgs kolosāls iestādījums! Nekad neesmu ar tādu prieku un patiku gājusi uz jebkādu veikalu.
MJĀ! visur viens un tas pats! bet kādu jūs pārdevēju gribat kad uz vienu tādu pārdevēju no sākuma uzbrauc paša vadība lai izdar to un šo, pēc kā seko kāds klients kas grib iegādāties preci bet nezin kā tā lieta saucās un sākās spēle 2X2, pēc kā atskrien kas pagaišnedēļ ir iegādājies kautko neto ko gribēja un tagat vainīgs ir pārdevējs, vienalga kad tonedēļ bija cics, bet bikses bija tādas pašas kā tam tur un varbūt viņi ir brāļi.
Esiet saprotošāki pret pārdevējiem un tad viņi būs laipnāki pret jums, jo vienu dienu tu iepērcies pie viņa bet citu dienu viņš iepirksies pie tevis.
pilnigi piekritu.dazi ir tadi lomiki kas neko nemak n tik doma ka pie visa vainigi pardeveji.
Nekad nevienā Depo nav bijušas problēmas ne ar apkalpošanu, ne preces izvēli.Tur viss ir tā, kā vajag.Lai jums veicas un ir vairāk jauku klentu:)
Apkalpošana ir normāla reitu reizi ir gan gadījies saskarties ar nelaipnu pārdevēju.PREČU klāsts ir BET KVALITĀTES NAV.
Par DEPO varētu grāmatas rakstīt, cik nelaipni un ačgārni ir gan paši darbinieki, gan arī apsardzes darbinieki. Liela problēma ir tā, ka darbinieki nav kompetenti un neizprot, ko nozīmē, ka katrs klients ir ĶĒNIŅŠ !!!
un katram pārdevējam ir jābūt iemācītai pārdošanas psiholoģijai un jāprot apieties ar arī sarežģītākiem klietiem!
Tā nevar būt, ka klients pienāk smaidīgs un jautā pēc preces, bet pārdevējam neatrodas pat smaids!
Kā jūtas klietnts?? Jau nejauki!!
Iegādājos 10 maisus cementa, iebraucu pa citiem vārtiem ar mašīnu, samaksāju, bet stāvu un gaidu, kad kāds no darbiniekiem ielādēs visu mašīnā.
Gaidu 5 min, bet pacietībai jau mērs ir pilns, jo darbinieki sarunājas viens ar otru, runā pa telefonu par savu privāto dzīvi, jokojas, bet pilnīgi neviens nepievērš uzmanību savam darbam !!
Pacietībai mērs bija pilns, griezos pie kasieres un apsardzes lēdijas, apsardzniece man bez maz vai uzbļāva, ka GAIDIET - KOOOO??
PASTARO DIENU??
un abas ar pārdevēju sāka mani aprunāt par to, cik nepacietīgs pircējs un ko gan sadomājies
Izsaucu gan apsardzes šefu, gan arī veikala pārstāvi, tie par laimi bija pareizi kapitālistiski noskaņoti un izprata situāciju un atvainojās un saveda visu kārtībā.
UN NEVAJAG AIZBILDINĀTIES AR ALGU LIELUMU
NEPATĪK, TAD NESTRĀDĀ, SĒDI MĀJĀS, BET, JA STRĀDĀ, TAD ARĪ DARI, KĀ PIENĀKAS !!!
TĀ IR IT VISUR PASAULĒ, BET VIENALGA CILVĒKI PROT BŪT LAIPNI UN SAIMNIECISKI IZTURĒTIES PRET FIRMAS BIZNESU UN KLIENTIEM!!
mostieties pārdevēji, jūs NEPROTAT pārdot un pilnībā neesat ieinteresēti pārdot
JO NESAPROTAT, KA NO TĀ IR ATKARĪGA JŪSU ALGA, NODOKĻI, KURUS MAKSĀ FIRMA PAR JUMS, ŪDENS, ELEKTRĪBA, JĀ PAT TUALETES PAPĪRS, KO PATĒRĒJIET FIRMĀ, FORMAS TĒRPS UTT!!!
NEVIS ALGAS PIEMAKSA VAI VARBŪT PAT NOPELNĪTIE PROCENTI
ko tu pati Olginj, darīji šeit? Kāpēc nāci sūdzību mājaslapā? Laikam jau lai pasūdzētos un pie reizes kādam uzbrauktu.. Klientam ir jāmācās runāt?? Tev kaut kāds padomju rēgs galvā, ka domā, ka pārdevējs ir bezmaz dievs, kas tūlīt kaut ko par blatu iedos, ja pratīsi smaidīt. Tagad laiki mainījušies - gribi nopārdot man preci, iemācies! Neticu, ka daudzi nemāk runāt ar pārdevēju, es pats esmu strādājis šāda veida darbā agrāk - tādi kašķīgie klienti gadās reti, parasti cilvēki nāk uz veikalu un runā konstruktīvi un bez liekām emocijām.
Aizbraucām uz Depo iegadāties putekļu sūcēju .Stāstu pārdevējam, ka veicam nelielu remontu dzīvoklī un vēlamies nopirkt piemērotu aparātu .Pārdevējs palīdzēja izvēlēties un mēs laimīgi devāmies mājās gaidīt nopirkto preci.
Nākošajā dienā atveda iegādātos materiālus un tai skaitā arī nelaimīgo putekļu sūcēju.
Pāris dienas veiksmīgi ar to arī dabūjām pastrādāt-remontējam 4 kvadrātmetrus lielo priekšnamu.Putekļu nebija daudz tomēr nolēmām nomainīt papīra filtru, kurus atbilstoši instrukcijai norādītajiem cipariem nopirkām veikalā Depo.Cipari tie paši, bet izmērs krietni mazāks nekā oriģinālajam-razoti Ķīnā :). Nu biežāk būs jāmaina, bet laime bija īsa:)))))))))))))))))))))))
PUTEKĻU SŪCĒJS TĀ SIT PA PIRKSTIEM, KA MAZ NELIEKAS!!!
Aizbraucam uz Depo.4 stundas mani dzenāja no Depo uz servisu un atpakaļ.
-Agregāts strādā?
-Jā! Strādā, bet izmantot nevar.
-Nevaram palīdzēt.
Darbinieki gan veikalā, gan servisa centrā smejas un netic, ka tas vispār var notikt.Kāds varētu būt iemesls neviens nevarēja pateikt.Ko visu nenācās noklausīties no remonta meistariem-varbūt jūs tīrījāt paklāju mohēras dzēmperī nenoslaucījies pēc dušas slapjām rokām:))))))...Izmesta nauda, sabojāti nervi un pretīga sajūta, kad tu stāvi stundām te pie viena darbinieka galda, te pie cita, bet viņš demonstratīvi tēlo, ka tevis šeit nemaz nav cerībā, ka tu padosies un vienkārši iesi prom.Tā arī izdarījām, jo 4 stundas ir liels laiks, mums atšķirībā no Depo un servisa darbiniekiem ir jāstrādā.
Depo Daugavpili ir vienas lielas sausmas. 10 maisus cementa vajag pirkt veselu dienu, un klat vel tevi izkratis uz parbaudes ta, un ar tadu skatienu, ka nu atradisim mes vienalga, ko tu nozagi. Un apsardzei uz izbrauksanas tikai cietuma stradat, nevis veikala.
;)) ir redzams, ka strada...malači! zinu tos apsargus, vinus krata, ja nav zaglu, tapec vinji cenšas...
man ar Daugavpils Depo nekad nav bijušas problēmas...