Depo - Slikts serviss
Šovakar ar sievu pēc darba steigšus braucām uz veikalu Depo Lubānas 150, lai sievai nopirktu spoguli. Ieradāmies Depo puss stundu pirms deviņiem, veikalu slēdz deviņos. Nopriecājāmies, ka paspējām laicīgi, pie materiālu piegriešanas darbinieks, kāds vīrietis ap 50 pateica ka mums jāuzgaida. Gaīdijām 10 minūtes, kad viņš jautāja ko vēlamies un pateicām, ka mums vajadzētu nogriezt gabalu spoguli, viņš pateica ka šodien to mēs nevaram dabūt ka viņš ir aizņemts un lai brauc rīt, jo drīz slēgs ciet veikalu, ka galds ir aizņemts, ko es gribu lai viņš to spoguli griežot uz grīdas!? un viņu gaida klienti. Tad ir jautājums, vai tad es neesmu klients?:) līdz deviņiem bija palikušas vēl 20 minūtes. Nepatīkamas sajūtas,slikti ka tāda apkalpošana, ka tādi cilvēki tur strādā, negribas vairs tur braukt.
Komentāri (4)
Jums vajag kvalitatīvi vai pofig? Vēl krāsu varējāt palūgt uzjaukt.
Tev paskaidroja, kāpēc to nevar izdarīt, galds ir aizņemts un viņu gaida klients,kurš atnāca ātrāk nekā Jūs... Ko Jūs vēl gribat?
"Vai tad es neesmu klients?" Nu kas par stulbo frāzi... Iedomājies situāciju, ka tev jau griež to spoguli, un atskrien kāds cilvēks, kuram arī kaut-ko vajag...Tas darbinieks noliek malā jūsu pasūtījumu un pasaka:"Uzgaidiet, atnāca cilvēks, viņš arī ir klients..." Kad veikalā pie kases rindā jau stāv 10 cilvēki ar šmigu un ir plkst. 21:55, tu arī pieskrien pie kases un saki, "es arī esmu klients,palaidiet mani priekšā...". Pamēģini tā izdarīt, un pēc tam uzraksti te sūdzībās, ko tev pateica cilvēki no tas rindas :)))
Ja samaksātu viņam dubultīgi par virsstundām, domāju, ka nekādu problēmu nebūtu! Bet visi tak visu grib pa velti, tūlīt un tagad!
Kā starpība par samaksu? Tātad darbinieks pēdējās stundas sēd veikalā un neko nedara, jo uzskata ka viņam nemaksā? Viņs tur hibernē tās stundas?
Ciest nevaru latvāņus ar to kuņasbērnu domāšanu.