Depo - Slikta attieksme, nelabo brāķi
Šodien, 27.07.2017 beidzot pēc vairākkārtīgiem lūgumiem saņēmu atbildi uz sūdzību no 12.04.2017. Tāda veida atbildes sniegšana kaut kas nepieredzēts manā dzīves laikā! Īsziņa telefonā ar vienu vārdu bez paskaidrojumiem! Esot juristu darbs!
Nekādu komunikācijas iespēju ar veikala vadību nepastāv, veikala mājas lapā ir tikai viens telefona nr. uz info centru, nav pat e-pasta, tāpēc, lai atgādinātu, ka vēlos saņemt atbildi uz savu sūdzību, bija pašai personiski jāierodas veikalā. Pirmajā reizē Info centra darbiniece pa telefonu atsauca dāmīti, kura priekšā nestādījās, pateica, ka veikalam nav jāpieņem mana sūdzība, ka visas problēmas risināmas ar firmu,kura preci izplatījusi, bet firmas nosaukumu atsacījās izpaust. Veikala juristi gatavojot atbildi un, ka es saņemšot 20 jumta seguma loksnes. Vairāk ar mani viņa atsacījās runāt.
Otrajā reizē gribēju pievienot čeku par saimniecības ēkas jumta bojājumiem - sieviete, kas sēdēja info centrā (arī laikam maiņas vecākā - tādu formu kā priekšā stādīšanos arī viņa nesaprata, tai veikalā tādas lietas nav pieņemtas. Arī šī būtne apgalvoja, ka ir tā galvenā manas problēmas
risinātāja, - viņa pateica, ka uz čeka nav preces nosaukuma (kaut gan tas ir veikala izdots un kopā ar Rēķinu, kuru izrakstīsanas un atmaksas datumi sakrīt, sakrīt arī summa uz Rēķina un čekā, preces nosaukuma uz čeka nav, bet tas ir rakstīts Rēķinā) un, ka no manis viņa nekādus čekus nepieņemšot un ka visas saistības veikalam ar mani izbeigtas ar to pašu brīdi.
Vai tā ir cienīga attieksme pret savu klientu? Ko veikala īpašnieki domā par šādiem darbiniekiem?
Vai tie ir labi juristi, kuriem bija vajadzīgi gandrīz 4 mēneši. lai atsūtītu 1 vārdu kā atbildi ar telefona īsziņas palīdzību, bet varbūt to izdarīja viena no šīm bezvārda būtnēm, varbūt tā bija slikti mācījusies sekretāre. Izskatās, ka veikalam vispār nav neviena jurista.
Bet varbūt, ka tā ir veikala taktika un darba stils?
Pievienot komentāru