Depo - Nožēlojams serviss
Pie žalūziju nodaļas stāvot un gaidot, pārdevējs/konsultants to redzot, pagriežas un aiziet pusdienot. Nekādas norādes nav atstātas, cik ilgi pusdienlaiks būs. 2x tiek zvanīts un jautāts pēc konsultanta. Otrajā reizē pēc aptuveni 35 min. Telefonu paceļ kāds vīrietis un rupjā balsī atbild, ka par 20 min. Ilgāk neviens nepusdieno un nomet klausuli.
Komentāri (2)
Varbūt stāvat un kādu gaidiet. Tas, ka jums liekas, ka konsultants redz galīgi nenozīmē, ka redz. Varējāt apjautāties pirms konsultants devās prom uz pusdienām. Nevis stāvēt un domāt, ka konsultants jūs redz un pēc tam traucēt pusdienot. Vienīgi, ka šiltīti ar laiku gan varēja izlikt. Ja man būtu iespēja apkalpot vai iet pusdienās, es noteikti ietu pusdienās - svēta lieta. Citiem arī ir konkrēti laiki, kad viņi ietur maltīti.
Piekrītu, pusdienas svēta lieta. Biju gatavs gaidīt cik tas ir nepieciešams. Bet, ja pēc 35 min ilgas gaidīšanas info tālrunis uzrej, ka neviens ilgāk par 20 min nepusdienojot, lai neizdomāju un vēl nomet klausuli! Nu tad gan pacietības mērs ir pilns. Visu taču var adekvāti paskaidrot. Jums jāuzgaida vēl 10,15 kaut 20 min. Būtu pastaigājis, paskatījies vēl kaut ko un pēctam piegājis vēlreiz. Mazums kādreiz kautkas gaidīts vai rindās stāvēts. Te iet runa par atklātu batonu stumšanu klientam ausī.