Depo - Nevēlas palīdzēt, jo esot pusdienas laiks. Darbinieks kas ir brīvdienās palīdz.
Tāds nepatīkams notikums bija veikalā Depo Liepājā. Bet ar ļoti patīkamu un priecīgu iznākumu. Vēlējos iegādāties laternas ko laiž gaisā. Zināju, ka kaut kur pie saimniecības precēm bija. Nu nekādi nevarēju atrast, tāpēc sāku meklēt tuvāko pārdevēju, kas varētu man norādīt vietu vai vismaz virzienu kur varētu būt. Pirmās ko ieraugu ir pārtikas nodaļā pārdevēja kas pēta nocenotās preces. Jautāju kur varētu būt šīs laternas. Un atbilde man šokēja. Nezinu un man esot pusdienas laiks. Lai sameklējis citu. Es protams atvainojās par iztraucēto laiku. Bet pajautāju kur te kādu var atrast. Un atbildi saņēmu ka man pusdienas laiks. Un viss. Man nekas nav pretī kā ir pusdienas laiks, bet kā es kā klients zinu ka viņai ir pusdienas laiks?
Tā es tur maldījos kādu mazu laiciņu meklēdams. Tad ieraudzīju jaunu puisi kurš ir depo pārdevējs kuru labi biju atcerējies, jo esmu patstāvīgs klients. Kurā nodaļā strādā nepateikšu, jo esmu viņu mainījis daudzās nodaļās strādājam. Bet viņš bija privātās drēbēs un pats iepirkās. Es atvainojos un palūdzu viņu palīdzību. Viņš uzreiz aizveda līdz pat vietai un parādīja kur stāv. Biju pārsteigts, kā ir tāds darbinieks kas pat savā brīvajā laikā neliedza palīdzību. Prieks par tādiem. Bet vis lielākais fuj pārdevējai kas bija darba formā un nevēlējās palīdzēt. Es veikalā vadībai ieteiktu kaut ko darīt šajā situācijā. Jo tiešām kā es to var zināt ka viņai ir pusdienas laiks. Un paldies šim puisim kurš palīdzēja.
Komentāri (4)
Darbiniece pareizi darīja: Paskaidrošu viņai ir noteikts pusdienlaiks no 12:00 līdz 12:30, ne ilgāk, viņai viņu neviens nepagarinās, tu pieej pie viņas 12:00 un saki lai palīdz tev kaut ko atrast. Saki kāpēc viņai jātērē 5 minūtes uz tevi? Ja viņai nebū pusdienlaiks nu jau līdz 12:35, bet vienalga būs līdz 12:30! Kā arī ir klienti , kuri netikai vienu preci lūdz palīdzēt atrast, bet var piesieties uz pusstundu vismaz, jo mājās nav ko darīt. Bet tad sanāk ka darbinieks savu brīvo laiku jāpavada ar tevi? Noteikti nē! Sūdzībai nav pamata, bet samurajs, viņam liels publiskais fui un straiks!
Gribētu piemetināt rakstītajam, pārdevējiem pusdienas laiks ir LIMITĒTS, kurā jāpaspēj, gan iepirkties, gan paēst, gan aizskriet uz tualeti un ja pārdevēja pusdienlaikā vadās samurajus pa veikalu, tad paēst viņai laika nepaliks. Jautājums kuru samurajs uzdod "kā es kā klients zinu ka viņai ir pusdienas laiks?" ir stulbs, jo iepriekšējā teikumā pats raksta: "...atbilde man šokēja. Nezinu un man esot pusdienas laiks.". Protams, ka tādam samurajam ir šoks, ka pārdevējiem arī mēdz būt pusdienas laiks, jo izņemot viņu interesējošās "laternas ko laiž gaisā", viņu nekas cits, acīmredzot, neinteresē.
Es jums atnāktu un iztraucētu pusdienas laiku, kad siekala tek, gribētu redzēt jūsu reakcīju. Mums maksā par stundām nav nekāda % par ietirgoto, pusdienas laiks ir iedots zināmu laiku un tas ir jaievēro , jo kolēģis arī grib ēst. Saprotiet mēs arī ēdam, apmeklēja labierīcības, neesam atpūtā mums diezgan liela atbildība lai jūs apkalpotu, teikšu cīņa ar vējdzirnvām. Kāds Vācietis,Francūzis vai Itālis pat Krievs, tie cilvēki pat novēlēs labu apetīti un pajautās vai neverētu ieteikt citu pārdevēju, mēs vienmēr norādam virzienu un tur būs obligāti , kas jūs apkalpos.
Tiešām nepamatota sūdzība.