Depo - Nemaina brāķētu preci
Cik noprotu, veikali Depo te ir biežs sūdzību objekts un nav jau arī brīnums. Es nemaz nesākšu uzskaitīt tos pārdevēju kompetences trūkuma gadījumus, jo to ir pārpārēm. Šoreiz par nekompetences sekām: nopirkts nekvalitatīvs produkts - flīzes. Nopērku flīzes. Pēc 3 mēnešiem taisu paku vaļā, sākam flīzēt.. .hop! Flīzes brāķētas (malu garumi visām dažādi, līdz pat 4-5 mm. Arī biezumi atšķiras). Vedu atpakaļ, bet pārdevējs sāk ņerkstēt, ka 3 mēneši esot pārāk ilgs laiks, kopš nopirkšanas, lai preci dotu atpakaļ... es nesaprotu - vai esmu nopircis jēlu gaļu, kas ir sabojājusies vai? ..ja man flīzei pēc 2 gadiem sāk mainīties malu garumi vai dažas no tām piebriest un kļūst biezākas nekā citas, arī tad es nesīšu atpakaļ! ...attieksme no pārdevēja/nodaļas vadītāja puses ir tāda, it kā tās flīzes būtu bijušas labas brīdī, kad nopirktas un tagad pēc 3 mēnešiem, protams, ka ir pilnīgi normāli, ka tās ir "izstiepušās" vai piebriedušas... apmēram tā.
Tāpat ar visu to birokrātiju: okei, uzrakstu iesniegumu, mēneša laikā to izskatīšot un došot atbildi. Pagājuši jau 2 ar pusi mēneši... kur atbilde?
Ir labi pārdevēji - izpalīdzīgi, saprotoši. Bet ir arī tādi tizleņi, ka riebjas: kļuvis par flīžu nodaļas vadītāju veikalā un nu jūtas kā pasaules valdnieks - ņirgājas, smejās un bāž batonus ausīs.
Visvairāk nepatīkami tieši tas, ka stāsta muļķības acīs skatīdamies: kas es kāds āmurs, ka varētu noticēt tam, ka flīzes pašas ar laiku maina izmēru?!?
Fui! Flīzes kopš tā laika nepērku nevienā Depo veikalā. Veikala vadītāja vietā tādu cilvēku zibenīgi "gāztu" no viņa valdnieka troņa.
Komentāri (19)
Cik flīzes maksāja???? Ja lētās, turklāt no Ķīnas un vēl 2. šķiras, tad nav ko brīnīties, ka ģeometrija tāda šāda.
Depo Siguldas sosejaa pedeja laika neverigi izturas pret pircejiem- ir nelaipni, nezinisi un neizpalidzigi. Puse no darbiniekiem jaapmaca ka pareizi stradat ar klientu un kur vispar ir kura prece veikalaa.
laikam slikts garīgais ir tikai visiem pārdevējiem :)
Agris tu pats esi tukshpauris. peerkot preci uzreiz buutu atpleesis valjaa kasti un paarbaudiijis vai ir veselas vai bojaatas. ja bojaatas tad taas tiek samainiitas, bet ja tu peec trim meeneshiem tikai atplees iepakojumu tad esi pats vainiigs. paardeveeji nevar zinaat vai taa ir piegaadaataaja vaina vai tava vaina jo ir pagaajushi 3 MEENESHI !!! tikai aunapieres peerkot fliizes veikalaa nepaarbauda taas vai ir vesels iepakojums vai bojaats. es pats kad peerku uzreiz paarbaudu vai nav sapleestas nevis nopeerku, aiznesu maajaas un peec pusgada izdomaaju ka vareetu pafliizeet !!! :D :D :D un tad ieraugu ka ir bojaatas. naakamreiz paarbaudi ko peerc vai ir vesela kaste. un paardeveeji te ar nav pie vainas. vainiigs ir piegaadaataajs kursh piegaadaa fliizes. un tu domaa ka paardeveejiem nav ko dariit pleest katru kasti valjaa un paarbaudiit vai ir veselas ??? to dara klientu klaatbuutnee kad vinsh veelas taas nopirkt. un tev pasham jaaprasa lai taas paarbauda vai ir veselas !!! kad naakam reiz kaut ko taadu raksti padomaa vai pats neesi pie taa vainiigs !!!
Klau, Shuumis, cilvēks rakstīja, ka nebija jau dauzīta vaina, bet gan izmēri, un tie 3 mēn.nemaz nav tik ilgs periods, varbūt šim masters pazuda...nu i stāv uzticībā nopirktais iepakojums...un tieši šādu gad. dēļ, pārdevējam ir jāpārbauda iepakojums nevis pircējam tas jāliek darīt(kautgan pierādās, ka jāliek gan)..
Muļķības! Pircējam ir jātaujā pēc pārbaudes! Jo pircējs ir tas, kurš preci pieņem. :)
Un sitācija, ka tikai pēc 3 mēnešiem mājās prece tiek atpakota un pārbaudīta, ir viena liela nejēdzība!!! Tad jau es ar pirms gada pirktos džinsus, kas visu laiku skapī stāvējuši, nesīšu uz veikalu atpakaļ, jo zini poga spiež nabu un ciskas iespīlētas, vai, piemēram, viena stara ir garāka par otru, turklāt tīri labi nēsājas vēl vecie. Lai tie stulbie pārdevēji savāc un liek, , kur grib!!! :) :)
da kāda razņica, cik mēneši pagājuši! Prece šķība! Nesalīdzini apenes ar krāniem. Interesanti, kā, piem, boileru pārbaudīt veikalā vai labi silda..un tas ar var tikt piestiprināts tikai pēc pusgada...Visām precēm ir garantija, izņemot tos gad, .kad ir plīstoša prece, kas ir OBLIGĀTI jāpārbauda pārdevējam pašam un tad tik jātirgo.
Pirceejam vienmeer taisniiba.
Ja flīzes ir otrās šķiras, tās pēc būtības nebūs tainas un vienāda biezuma. Noteikti veikalā pie paraugiem to varēja novērtēt vēl pirms pirkšanas...
lielaakajai daljai prechu ir garantija bet ne fliizeem tapeteem un veel visaadiem drankjiem :) ja nopeerc preci piem fliizes un nepaarbaudi uzreiz tad pats vainiigs. jo preci var samainiit 3 dienu laikaa vai nedeeljas laikaa ja taa ir bojaata. bet nevis 3 MEENESHU LAIKAA !!!
Ieteiktu te visiem palasīt Patērētāju tiesību aizsardzība slikumu. Ja prece nav līgumam atbilstoša, tad preci var lūgt mainīt, atgriezt naudu utt.Tik jāievēro termiņi.
Un 3 mēneši nav nekāds termiņš šādai precei.
Es savu kinozāli pēc 1, 5 gadu intensīvas lietošans aiznesu un dabūju naudu atpakaļ, jo nobruka programma kinozālei un to nvarēja nomainīt. Tik pat labi varēja man ieborēt, ka pārāk skaļi kalusījos :D
Vienvārdasakot -PTAC sūdzībuu vajag.
Jā un vēl bez "Patērētāju tiesību aizsardzības likuma" ir arī neatkarīgā ekspertīze, kuru var veikt sekojošs pircējs ja pēc ekspertu viedokļa prece ir brāķis, vai ar defektu: expertīzi apmaksā pārdevējs un izsniedz atbilstošu preci vai naudu (naudai reti mēdz būt defekti :) )
Tad ieteiktu tev, Laurish, arī vienreiz izlassīt to "Patērētāju tiesību aizsardzības likumu" un tad muti virināt. Citādi skaņa ir, bet jēga nekāda.
Es tur vairak neko neperku . Ir ari labakas vietas kur iepirkties.
piekriitu Lasmai ko Tu gribi no preces ja ta ir razota kiinaa, musdienas visi grib tikai naudinu taka ja gribi kvalitatiivu preci tad arii maksaa atieciigi un tad cel tadu jezgu
No vienas puses, pērkot lētu preci, jarēķinās ar to, ka kvalitāte var "nopeldēt", tur nevienam nav ko pārmest... No otras puses, ir tāda lieta kā paļāvības princips (no tiesvedības puses) un mums ir tiesības uzskatīt, ka tā prece veikalā ir atbilstoša vispārpieņemtiem principiem. ;)
Patiesībā Depo ir super veikals, ja pats esi gana gudrs. Piekrītu, tas, ka nemaina šajā situācijā ir pārkāpums(jāsūdzas patērētāju tiesību aizstāvjiem)
Depo iepērkamies regulāri, bet zinot par zemo kvalitāti VIENMĒR attaisam iepakojumus, salīdzinam, izmēģinam vai darbojas. VIENMĒR jāņem čeks! Ja nav preci iespējas pārbaudīt veikalā, palūdzu, lai uz čeka vai garantijas apliecības uzraksta, ka prece veikalā nav pārbaudīta un to apliecina ar parakstu, atšifrējumu un zīmogu:) ne par velti tas skaitās veikals- NOLIKTAVA!- pārbaudiet mīļie ko pērciet:))
Pārdevēji gan tiešām bieži ir nekompetenti, bet arī tur viņus var uzķert uzdodot papildjautājumus un pēc tam gluži vienkārši pasmieties :D Ciest nevaru, ka tēlo gudrīti, ja nezini- tā arī pasaki un pasauc kādu kurš zin !!!
Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955
Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.
Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?
MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.
Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:
informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas, - tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.
"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955
http://www.lva.lv/r/241/veikals-Depo/