www.sudzibas.lv DEPO navaru atgriezt preci

Depo - navaru atgriezt preci

Nopirku Depo veikalā Rēzeknē elektrisko skuvekli Remington xr1450.viss darbojas,bet rauj matus un iekaist āda,kakla vietai pieskarties nevar.gribēju atgriezt preci,bet man atteica.saka ka viss darbojas tāpēc preci neņems.pirkts 5 dienas atpakaļ.

19.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (12)

R Raivis Vīksna 19.09.2018
Nopirku

Nopirku skrūves kokam, iepakojums pilns ar atkritumiem.. Dažnedažādas skrūves, skrūvītes un dībeļi, kkāds celtniecības atlieku sajaukums.. Tikai ne tas, ko vajag..

E Ekspertu eksperts 19.10.2018

Izlasi šo, Kazimir, pieļauju, noderēs informācija... https://lvportals.lv/skaidrojumi/283768-kad-pateretajs-var-atgriezt-nopirkto-preci-2016

K Kazimirs 1974 19.10.2018

izlasīju.kad mēs ar Jums ganos gājām?

E Ekspertu eksperts 19.10.2018

Precizēsi?

really? 19.10.2018

Tas ir taapat kaa apaksbikses lietotas meginat atdot atpakal! Gribetu tadas pirkt,ko kads ir atpakal atnesis,jo nebija eertas? Taa ir higieenas prece!

E Ekspertu eksperts 19.10.2018

Šajā gadījumā prece ir jāatgriež atpakaļ veikalā un veikalam tā jānodod ražotājam, jo prece, lai arī darbojas, nodara kaitējumu veselībai; ik pa laikam gadās preces ar visdažādākajiem defektiem, ko nu nekā nevar pārvērst par efektiem...Un maz ticams, ka sūdzības autors neprot apieties ar zināmo ierīci un tāpēc sevi savaino.. Nez vai kāds būtu sajūsmā, piem. nopērkot bosh skrūvmašīnu, secinot, ka troksni tā taisa, bet pamatfunkcijas neveic..

Rīgа 19.10.2018

Es arī biju tur nopircis zāles trimmeri, mēğināju noskūties, bet viss kakls asinīs

K Kazimirs 1974 19.10.2018

malacis,asprāti.paņem pīrādziņu no augšējā plaukta.

Rīgа 19.10.2018

Jo trulāks cirvis, jo asăk jāvīlē.

Sociopāts 19.10.2018

Skuveklis, ja atpakots un izmantots, ir uzskatām par higiēnas preci, tādu atgriezt nav iespējams (tāpat kā zobu birstes, apakšbikses u.tml.)

E Ekspertu eksperts 19.10.2018

Ja ir konstatēts defekts, kas apdraud veselību, prece ir nododama veikalam un ražotājam.. Ja neseko adekvāta reakcija, informācija jānodod patērētāju aizsardzības kantorim.. Tāda gadījumā sekos arī soda sankcijas un, kam vajag papildus raizes un zaudējumus.. Klients skaidri aprakstīja situāciju, ka ierīce, to pielietojot, ir būtiski kaitējusi ādai.. Lai ražotājs pārbauda, vai defekts nav arī citās identiskās precēs..

Ventilators 19.10.2018

Tieši tā, pareizi darīja. Bija reiz gadījums, kad arī sūdzījās par matu trimmerīti. Izrādās, klients suni cirpis un sūdzas, ka rauj matus iekšā. Beigās gan noskaidrojām, ka spalvas un ne savas :) Bet tās nāca ārā ar mokām un nejaušu ierunāšanos :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes