Depo - "Klientu karšu sistēma"
Dusmas nu ir pārgājušas, tāpēc varu mierīgi un adekvāti aprakstīt šodien piedzīvoto veikalā depo.
Veikalā iepērkos ja ne katru, tad katru otro dienu noteikti, bet šādi sanāca pirmo reizi.
Pasūtīju izgriešanai stiklu. Darbinieks visu pierakstīja un teica, ka jāiet uz info apmaksāt un rīt 12: 00 stikls būšot gatavs. Pie info man prasa depo karti. Dodu parasto, tā nederot, vajagot personalizēto. Dodu uzņēmuma karti. Arī tā nederot, jo maksājums tikšot veikts šodien, bet stikls būšot gatavs tikai rītdien. Kāda velna pēc citiem veikaliem viss ir labi un viss sanāk ar vienu klientu karti, bet šeit cilvēkam nepieciešamas veselas trīs? Tā nu es darbinieka izrakstīto rēķinu saburzīju un izmetu miskastē, nevarēdams to apmaksāt, jo nabaga darbiniece apvainojās uz manu sašutumu un atteicās man taisīt trešo, pēc viņas vārdiem, man nepieciešamo personalizēto karti, un aizbraucu mājās bēdīgs un bez stikla.
Pievienot komentāru