www.sudzibas.lv Dental Art Zobārsts Abdulkarims Alkadi

Dental Art - Zobārsts Abdulkarims Alkadi

Labvakar!
Vēlos izteikt sūdzību par zobārsta alkadi darba kvalitāti. Mazāk kā 2 gadus nonēsāju breketes abiem žokļiem. Pēc tam apakšzoklim uz 6 priekšējiem zobiem uzlika reteineru un augšā kapes, kas jānēsā gan dienā, gan naktī. Tālāk jau pie cita zobārsta šajā pašā klīnikā bija plānoti venīri augšējā žokļa priekšējiem 4 zobiem. Bet uzticamības zuduma dēļ, izlēmu turpmāk neturpināt..
Līdz brekešu noņemšanai šķita, ka viss ir kārtībā. Ja neskaita to, ka vizīšu laikā bija pagrūti komunicēt latviski un tika saņemtas īsas, dažreiz neskaidras atbildes uz jautājumiem, uz kuriem likās, ka citreiz pat nebija laika atbildēt. Neparādīja, kā pareizi tīrīt zobus ar starpzobu birstītēm. Taču tas bija vēl piedodams. Sāpīgākais tas, ka mēnesi pēc brekešu noņemšanas sāku just to, ka kaut kas nav kārtībā ar sakodienu. Ko apstiprināja arī citu klīniku zobārsti. Rezultātā - nepareizs sakodiens, daudz Caurumi (par kuriem zobārstam ik pa laikam jautāju, bet teica, ka nav neviena) , iekšējais smaganu iekaisums (par higiēnista apmeklējumu arī ik pa laikam jautāju, bet teica, ka nav nepieciešams) un tik pat svarīga lieta, kā žokļa krakšķēšana, ko arī pat nepamanīja.

01.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no administrācija Pārstāvja atbilde 02.07.2021

Labdien, madara_monika
Paldies par informāciju – prieks dzirdēt, ka pašā zobu taisnošanas procesā viss ir bijis labi. Dr. Abdulkarims Alkadi ir ļoti augsta līmeņa speciālists, kura prasmes un zināšanas ļauj risināt vissareģītākā līmeņa sakodiena problēmam, bet mēs noteikti dakterim atgādināsim, ka regulāri pacientiem ir jāatgādina cik svarīgi ir pareizi tīrīt zobus, jo zobu kopšanai brekesu nēsāšanas laikā ir ļoti svarīga nozīme – zobi ir jātīra vismaz 2 x ilgāk un rūpīgāk nekā ikdienā.
Mēs nevaram komentēt citu ārstu izteikumus par jūsu mutes dobuma stāvokli, kā arī nevaram īsti komentēt jūsu situāciju – vienīgi varam piebilst, ka no jūsu apraksta noprotams, ka venīri ir nosēdzošais posms jūsu sakodiena korekcijai, attiecīgi tas nevar būt pareizs, jo vienkārši neesat pabeigusi ārstēšanu. Sīkāk nekomentēsim, jo, iespējams, jūs nemaz neesat mūsu klīnikas kliente un jūsu mērķis ir bojāt daktera reputāciju - parasti, ja gadās kādi sareģījumi, klienti vēršas pie klīnikas vadības.
Tomēr ja patiešām esat mūsu paciente, lūdzu uzrakstiet mums uz [email protected] un identificējiet sevi – mēs noteikti ar Jums sazināsimies, lai rastu risinājumu.
Vēlreiz vēlamies atgādināt, ka ikdienā izvēlētais uzturs un regulāras rūpes par zobu tīrību ir pats svarīgākais priekšnosacījums veseliem zobiem. Zobārsts vienmēr salabos radušos bojājumus, aicinās jūs veikt regulāru zobu higiēnu un rūpīgi tīrīt zobus, taču izvairīšanās no jaunu zobu bojājumu rašanās ir tikai katea paša rokās.

Ar cieņu
zobārstniecība “Dental Art”

Komentāri (1)

Good Intentions 01.07.2021

Vārds pats pa sevīm rod neuzticību. Protams, neskati vīru pēc cepures un grāmatu pēc tās vāka, bet ABDULKARIMS ALKADI.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes