www.sudzibas.lv Denta Nepieklājīga attieksme

Denta - Nepieklājīga attieksme

Šodien, 06.01.2018 pulksten 13:57 zvaniju uz zobārstniecību Denta (tel. 67553339), lai noskaidrotu par iespēju aizvest savu 3 gadīgo dēlu ar akūtām zobu sāpēm pie zobārsta. Sarunas laikā, zobārstniecības Denta darbiniece bija ļoti nelaipna, es pat teiktu, ka bezkaunīga, jo pēc situācijas izskaidrošanas par to, ka bērns pēc pieraksta gaida rindu zobārstniecībā uz nākamo nedēļu, taču šobrīd sūdzas par zobu sāpēm, man norādīja, ka par to, ka bērnam sāpēs zobi, bija jādomā laicīgi. (!?) Diemžēl neesmu gaišreģe, lai paredzētu, kad dēlam sāks sāpēt zobi, bet skaidri zinu, ka uz šo zobārstniecību pēc palīdzības nevērsīšos un citam arī neieteikšu.

S

Komentāri (4)

E ELLIO 07.01.2018

Jā Jūs neesat gaišreģe, bet mamma, kura vismaz reizi gadā sākot no gada vecuma, ved bērnu pie zobārsta uz apskati,lai izvairītos no tā,ka bērnam sāk sāpēt zobs.
Bet ir taču stomatoloģijas institūts un bērnu nodaļa. Uz priekšu!

S Svetlana B. 07.01.2018

Manas sūdzības būtība bija par zobārstniecības Denta darbinieces nepieklājīgo attieksmi atļaujoties pamācīt klientu, kurš vēršas pēc palīdzības, nevis par to, ka būtu saņēmusi atteikumu. Un jā, vēl pirms Jūsu ieteikuma, bijām stomatoloģijas institūtā, kur saņēmām gan pieklājīgu un saprotošu attieksmi, gan profesionālu zobārsta palīdzību. Domāju, ka šaubu vairs nav par to, kur vērsties pēc zobārsta palīdzības, bet kur labāk pat nezvanīt!

E ELLIO 08.01.2018

Visi bēŗni varētu braukt ar sāpošiem zobiem uz instiitūtu.

Un visi neprofesionālie zobārsti - uz Nīderlandi, tulpes griezt!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes