Denta - Nepieklājīga attieksme
Šodien, 06.01.2018 pulksten 13:57 zvaniju uz zobārstniecību Denta (tel. 67553339), lai noskaidrotu par iespēju aizvest savu 3 gadīgo dēlu ar akūtām zobu sāpēm pie zobārsta. Sarunas laikā, zobārstniecības Denta darbiniece bija ļoti nelaipna, es pat teiktu, ka bezkaunīga, jo pēc situācijas izskaidrošanas par to, ka bērns pēc pieraksta gaida rindu zobārstniecībā uz nākamo nedēļu, taču šobrīd sūdzas par zobu sāpēm, man norādīja, ka par to, ka bērnam sāpēs zobi, bija jādomā laicīgi. (!?) Diemžēl neesmu gaišreģe, lai paredzētu, kad dēlam sāks sāpēt zobi, bet skaidri zinu, ka uz šo zobārstniecību pēc palīdzības nevērsīšos un citam arī neieteikšu.
Komentāri (4)
Jā Jūs neesat gaišreģe, bet mamma, kura vismaz reizi gadā sākot no gada vecuma, ved bērnu pie zobārsta uz apskati,lai izvairītos no tā,ka bērnam sāk sāpēt zobs.
Bet ir taču stomatoloģijas institūts un bērnu nodaļa. Uz priekšu!
Manas sūdzības būtība bija par zobārstniecības Denta darbinieces nepieklājīgo attieksmi atļaujoties pamācīt klientu, kurš vēršas pēc palīdzības, nevis par to, ka būtu saņēmusi atteikumu. Un jā, vēl pirms Jūsu ieteikuma, bijām stomatoloģijas institūtā, kur saņēmām gan pieklājīgu un saprotošu attieksmi, gan profesionālu zobārsta palīdzību. Domāju, ka šaubu vairs nav par to, kur vērsties pēc zobārsta palīdzības, bet kur labāk pat nezvanīt!
Visi bēŗni varētu braukt ar sāpošiem zobiem uz instiitūtu.
Un visi neprofesionālie zobārsti - uz Nīderlandi, tulpes griezt!