www.sudzibas.lv Denta Vita Slikts serviss, maldināšan

Denta Vita - Slikts serviss, maldināšan

Neiesaku šeit labot nevienam savus zobu, ja maciņš nav bezizmēra. Runa nav vairs par 100/200 eiro, bet jau par tūkstošiem uz vienu zobu, kam ārstēšanas vidū pasaka, ka nu izskatās, ka būs jārauj ārā.

Nezinu gan kā ar citiem ārstiem, bet ar vienīgo ārstu vīrieti šajā privātpraksē, ar katru apmeklējumu notiek brīnumi. Jūs kā klients līdz galam nezināsiet savu ārstēšanas plānu un pat minimālo cenu šim "projektam".
Komunikācija ar pacientu švaka, nespēj izskaidrot.

Situācija sekojošu - griezos šajā klīnikā, lai lemtu par to vai zobu glābt vai raut āra, jo kanāli iekaisuši. Pirmā reize, pirmais apmeklējums, viss kārtībā - sāpes noņemtas uz jautājumu cik izmaksās - to nevar zināt, cik daudz reizes zāles nāksies mainīt. Nākamajā apmeklējuma reizē, uzdodot jautājumu vai nebūs lētāk zobu izraut un ielikt vietā jaunu, atbilde, noteikti nē.
Turpinu ārstēšanu, mainīt zāles, utt. Līdz pienāk reize, ka nu beidzot var pildīt ciet, bet... Izrādās, ka katru kanālu Pilda atsevišķi un summa no ikreizējā apmeklējuma pieaug jau pie nepilniem 140 eiro. Nu labi, pieņemu, kā ir tā ir, zobs taču glābjams. Un pavisam drīz, tak skaitītājs ar apstāsies. Tā nu tiek pildīts 2. Kanāls. Šajā reizē es arī uzzinu, ka pēc pus gada būs jāliek Kronis, protams, ja viss būs kārtībā. Un te nu pēc vizītes sāku pētīt, ka Kronis ar maksā pietiekami labu naudu - pat pāri tūkstotim.
Tad jau tuvojas 3. Kanāla pildīšanas reize, kad pamostos naktī ar mokošām sāpēm, tas pats zobs sāp (četras dienas pirms 3. Kanāla pildīšanas) .
Pienākusi arī mana apmeklējumu kārta, skaidroju dakterim, ka sāp nu pat jau tā pat kā tad kad ierados pirmo reizi (pirms pus gada) , dakteris atver zobu, uztaisa rentgenu un paziņo, ka jā, tomēr tas iekaisums apakšā turpinās, un tas ir tāpēc, ka zāles par vēlu izņemtas. Nu kā tā? Vai tad iepriekš dakteris nezin, ka tās zāles beigu beigās var kaitēt un visu salaboto atkal sagraut?
Bet nu redz, atkal risinājums, turpinām likt zāles, izdzeriet antibiotiku kursu un tad nāciet - ja nesāp pildam ciet, ja sāp būs droši vien jārauj ārā. Apzinīgi izdzeru antibiotiku kursu, uz pāris dienām sāpes rimst. Tuvojās nākamais pieraksts pie daktera un sāpes atkal atgriezušās. Vilšanās, bezcerība un tomēr, zvanīšu vadītājai, lai kopā meklētu risinājumu, jo galu galā tomēr ~1100 eiro ir jau ieguldīti, bet rezultāta nav.

Un te nu skaidrs, ka tā ir normāla prakse viņiem - dakteris visu man bija pateicis, Cenas zināji, kļūdu nav pieļāvis. Atkārtota tikšanas ar dakteri, neesmu vainīgs, tā gadās, neesot jau es pirmā, kas pārtrauc ārstēšanu.

Atkārtoti jau klātienē tiekoties ar vadītāju, runājam, un beigās palieku par muļķi, dakteris visu izstāstīja, pati pieņēmu lēmumu. Nē, lēmumu es pieņēmu pēc šīs sarunas, ka ārstēšanu es neturpināšu, jo beidzot arī vadība painformēja, ka Kronis izmaksās no 700 eiro. Nu var tur izlīdzeties ar skruvēm, bet tie būs kādi 100 eiro lētāk. Un tomēr nav jau zināms, cik reizes vēl būs jātira un jāliek zāles, līdz iekaisums pazudīs.

Nopietni? Jūs visu laiku zinājāt, ka bez + / - 2000 šeit neiztikt labākajā gadījumā, ja viss rit pēc plāna un nevarējāt informēt? Par jebkuru projektu, kur summas neaprobežojas ar pārsimts eiro jebkurā gadījumā tiek klients informēts. Un beigās vēl vadība man beidzot pasaka, cik izmaksā ielikt implantu un tie ir 1700 eiro. Vilšanās!

Tā tad apzināti gādājam sev darbu, lai tik naudiņa ripo. Ja man būtu jau sākumā kāds pateicis minimālās kopējās izmaksas ~2000, zinot, ka risks ir pietiekami liels un varbūtība, ka man no tā zoba būs jebkurā gadījumā jāšķirās, es viennozīmīgi būtu teikusi raujiet ārā un miers, man nav tādi līdzekļi, ko tērēt uz vien zobu, man mutē ir vēl citi zobi, kas arī daļa jālabo, bet ne tuvu nav tik riskantam stāvoklim.

Tāda smalka klientu apčakarēšana! Neiesaku nevienam un tiešām no sirds iesaku, atrast labāku zobārstniecību ik vienam, kur tomēr izsver labāko no dažādiem aspektiem priekš pacienta.

Ps. Naudas atgriešanu neparedz, jo tad nāktos atzīt, ka dakteris vainīgs. Bet dakteris nav tikai cilvēks kas labo zobus, tas ir cilvēks, kurš informē klientu, kā minimums par izmaksām un ārstēšanas plānu, gaitu un norisi.

24.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Z

Komentāri (1)

M micire 25.10.2024

Tā nu viņi diemžēl dara,ar nolūku,es pie tāda ārsta tik ilgi neturpinātu iet,kas neko konkrētu nepasaka,pašai arī mazliet līdzi jādomā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes