Datoru veselības centrs - Slikts serviss
Uzņēmums sola bezmaksas diagnostiku datoram un kvalittatīvu remontu.
Es saskāros ar to, ka nodevu savu portatīvo datoru diagnostikai, kuru datoru veselības centrs vairāk kā pus mēneša laikā nespēja veikt.
Kad nekādu ziņu nebiju saņēmis par remonta gaitām, pats pēc trīs nedēļām zvanīju lai noskaidrotu situāciju, servisā man norādīja, ka nespēj veikt ātri diagnostiku, jo gaidot kaut kādu detaļu, lai veiktu diagnostiku, citu reizi atrunājās, ka ir ļoti sarežģīts gadījums un dators tika nodots citam meistaram. Vairāk kā pus mēneša laikā diagnostika netika paveikta, sakarā ar to savācu savu datoru un aiznesu uz citu servisu, kur to pašu diagnostiku veica trīs dienu laikā.
Komentāri (13)
Ienāktu šeit ''atsauksmes'' par šo kaktu kantori palasītu, tad nebūtu par ko sūdzēties, viņu ''speciālisti'' vienkārši nespēja Youtube atrast risinājumu, tāpēc arī tik ilgi ''diagnosticēja''..
Labdien!
Ja jums bija tik daudz laikā, lai visu izlasīt, Jus redzētu, ka visas atsauksmes rakstītas ne viena dienas laikā.
Ka arī, uz katru - bija dota atbilde no DVC pūses.
Padomājiet, ir kaut kāda kompanijā pasaulē, par kuru nav rakstīta slikta atsauksme? Jebkur ir ceilvēki, kuram nekās nepatīk ;)
Вы только за 1 сегодняшний день оставили 8 негативных отзывов.
Мне вас очень жаль. Как же Вас жизнь обидела-то...
Ļoti profesionāla atbilde no jums, kā uzņēmuma pārstāvja, nemaz nerunājot par jūsu gramatiku! Protams izpatikt visiem nevar, tas ir tikai normāli, ja par šādu uzņēmumu būtu dažas sūdzības, tikai problēma jau ir tur, ka uz jums tas neattiecas, jūsu darbinieku nekompetence bieži vien robežojas ar klaju nolaidību, kā arī daudzas ''inovācijas'' piemēram esmu saskāries, kad cietais disks nav ievietots savā stiprinājumā, bet vienkārši piespiests korpusā ar dzēšam gumiju, tā kā savas pasakas varat stāstīt tiem, kam nav pēctam jūsu ''spečuku'' darbs jāpārtaisa un turpināt ar šādiem piemēriem un stāstiem varu diez gan daudz... Man drīzāk žēl jūsu, ja jūs pati ticat tiem murgiem kurus šeit rakstāt.
Ирина, а вот вы честно надоели уже на каждый пост в соц.сетях рекламировать свой сервис... Было бы что рекламировать...
Labdien @aaaaa112!
Man ir ļoti žēl, ka mes atstājam sliktu iespaidi par mums.
Lūdzu, uzrakstiet jūsu līguma numuru, visu parbaudīsim.
Nemokieties, tāpat jūs neesat spējīgi risināt problēmas (ja vien Youtube nav pamācības kā to izdarīt) kā uzņēmuma seju jau varējāt noalgot cilvēku, kurš prot Latviešu valodā rakstīt...
Daini, kāds ir iemesls Tavai morālajai degradācijai? Vēl nesen Tavus komentārus lasīju, jo tie bija saturīgi un daudzmaz objektīvi, taču šobrīd jau atgādina Vladlata žultainos iestarpinājumus.
Ha, iespējams tev taisnība, kvantitāte sāk pārsist kvalitāti! Un, kas būtu ''Vladlats''?
https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/13.02.2017-aizliegtais-panemiens.-operacija-remontejam-datoru.id90835/
Основная часть репортажа - БРЕД СВИНЯЧИЙ ! Сами создали проблему, поэтому знают, как её быстро решить. В большинстве случаев неисправное устройство передаётся приёмщику/приёмщице, которые только принимают товар, оформляют документы и передают устройство мастеру. Поэтому ответ в течение минимум суток - вполне адекватная ситуация. И плата в 10-15 евро за услугу, независимо о результата - тоже вполне адекватна. Если, конечно, в рекламе не указана, например, бесплатная диагностика. Я в таких случаях заранее распечатываю скрин с сайта.
Вопрос - почему они скрывают лицо своего специалиста ? Боятся, что его напинают ? Или он работает в каком-нибудь сервис-центре и у него самого полно косяков ?
Un kas? Jus nezinājat, ka jebkuru TV raidījumu var "nopirkt"?
Jā, visu var nopirkt, tikai ne godīgu atteiksmi pie Jums :)