Datoru veselības centrs - Slikts serviss
02.02.2021. Servisā "Mežciems" tika nodots televizors lg diagnostikai un iespējamam remontam. Vairāk nekā nedēļu bija pilnīgs klusums. Ne ziņas, ne miņas. Tikai pateicoties pašu uzstājīgai zvanīšanai, tika noskaidrots iespējamais tv bojājums un solījumi dažu dienu laikā veikt remontu. Līguma 4. Punktā paredzēto sms par faktiskām remonta izmaksām un remonta ilgumu tā arī netikām saņēmuši (līdz pat šodienai) . Tālāk, atkal klusums. Pēc uzstājīgiem pašu zvaniem, saņēmām jaunus mistiskus solījumus uzsākt tv remontu tuvākā laikā. Vēl pēc laiciņa, atrunas par meistara aizņemtību, būšanu ārpus Rīgas un jauni solījumi. Vēl pēc laiciņa, informācija par meistara slimību. Kopumā pēc aptuveni divām nedēļām sagaidījām ziņu, ka meistars varēs uzsākt remontu tuvākās dienās. Vairs necerot uz ātru un kvalitatīvu remontu, nolēmām atteikties no šī pakalpojuma un lūdzām vistuvākā laikā mums atgriezt televizoru neremontējot to. Riņķa dancis sākās no jauna gan klātienē, gan pa telefonu, tagad jau par savas iekārtas atgūšanu. Trīs nedēļas pēc iekārtas nodošanas servisā, remonts netika uzsākts un iekārtu nebija iespējams atgūt, jo tv meistara telefona nr. Esot konfidenciāla informācija un meistars esot joprojām slims, un iekārtu mēs varēsim saņemt nezināmā nākotnē, kad meistars izveseļosies. Neviens cits šajā firmā nespēj risināt radušos jautājumu kā vien pats tv meistars un uz jautājumu, kas notiks, ja gadienā meistars nomirs, mums nevarēja atbildēt. Tā nu jācer, ka tv meistars kaut kad atgūs veselību un mēs savu tv, lai nodotu to citā servisā remontam.
Ja nu gadienā, tomēr, kāds no DVC spēj atrisināt šo situāciju ātrāk nekā "kaut kad, kad izveseļosies meistars" un atgriezt mums mūsu neremontēto TV, tad līguma nr. 208, datēts 02.02.2021.
Pievienot komentāru