Datoru Veselības Centrs/ Kvalitatīvs datoru remonts! Bezmaksas diagnostika - Slikts serviss, pārcenots
Gribētu padalīties ar pieredzi šajā uzņēmumā.
Aiznesu datoru uz diagnostiku (tā šeit ir bez maksas) . Tur solīja mani sazvanīt nākamās dienas laikā, lai ziņotu, kas par vainu. Zvanu no meistara saņēmu tikai trešajā dienā. Skaidrojums no meistara līdzīgi kā citiem - jāmaina detaļas, bet tās ir īpašas detaļas un jāsūta no lietuvas. Cena ~130eiro. Tā kā nebiju gatavs uzreiz tādu naudu maksāt, atteicos no labošanas un lūdzu atgriest datoru. Tas tika izdarīts, bet, aiznesot portatīvo datoru mājās, no korpusa laukā krīt disku lasītājs.
Galvassāpes no šāda servisa. Aiznesu pie cita speciālista, kas neprasa uzpūstas cenas un izskaidro visu, kas tieši noticis un kā tas jālabo. Samaksāju trīs reizes lētāk un "diagnostika" un vainīgo detaļu nomaiņa tika veikta 10 minūitēs.
Nevienam neiesaku šo servisu. Neadekvātas cenas, nekvalitātīvs serviss.
Komentāri (8)
Tas tāpēc, ka tur par ''tehniķiem'' ņem darbā jebkuru kurš var skrūvgriezi rokās noturēt, par disku lasītāju tas vēl sīkums, šoreiz tikai vienu skrūvi nebija ieskrūvējuši, par viņiem arī trakākas lietas dzirdētas, ka ieliek cita klienta ieto disku un pēc tam paziņo, ka neko nezina tā jau bija :D
Labdien!
Jus esat mūsu klients vai gribāt tikai "papļāpāt"?
Ja mūsu klients, tad lūdzu norādiet līguma numuru.
Irina, vai jūsu klienti ir personīgi pazīstami ar katru jūsu tehniķi? Jeb arī ļaujat saviem klientiem skatīties, kā strādā jūsu tehniķi - kā notiek diagnostikas un remonta process? Priekš kam jautājat līguma numuru?
Jūsu klienti raksta par jums atsauksmes, un, no atsauksmēs esošām detaļām, cilvēks, kas ar tehniku vai tehnikas remonta procesu ir uz "Tu", ļoti labi spēj novērtēt, kāds varētu būt tehniķu kvalifikācijas līmenis.Protams, ne tikai to.Par kopējo servisa līmeni arī var pietiekoši daudz saprast, kaut vai no sūdzības autora ieraksta "Tur solīja mani sazvanīt nākamās dienas laikā, lai ziņotu, kas par vainu. Zvanu no meistara saņēmu tikai trešajā dienā.".
Apsolat un neizdarat? Nu, vai nu nesolat, vai arī zvaniet jebkurā gadījumā, arī tad, ja tehniķim neizdevās tikt līdz klienta iekārtai solītajā termiņā!
Nē paldies! Pāris reizes jau ir nācies iesaistīties diskusijās ar jūsu ''aborigēniem'' par jūsu darba ''kvalitāti'', labāk izmirstiet paši savā nodabā! :)
diez vai ar tādu profila attēlu vajadzētu pārstāvēt uzņēmumu attiecībās ar klientiem. nē, man jau patīk.
dažos servisos pēc labošanas trūkst skrūves, vienu reizi redzēju ka nebija 50% ieskruvēti =)) sapratu ka 1-2 var pazaudēt, bet pusi... :)
Vai būtu iespējams uzzināt, pie kāda speciālista vērsāties pēc tam, kuru varētu ieteikt?
Autors, uzrakstiet līguma numuru.