Datoru Ātrā Palīdzība - Slikts serviss un komunikācija ar klientu, krāpšana
Vēl oktobra beigās tālrunis pārtrauca lasīt SIM karti. Vienā centrā teica, ka jāmaina visa mātes plate, bet varam aiznest kādam citam. DAP Mežciemā bija vistuvāk, aiznesām uz to, kur apsolīja veikt bezmaksas diagnostiku un tikai tad - remontēt. Pēc 2 dienām piezvanīja, teica, ka remonts maksās 40 eiro, kam piekrītām.
Taču pēc nepilnām 2 nedēļām tā pati problēma, vairs nelasa. Un aiznesām atkārtoti, tad zvana un saka, ka iekšā ir eļļa un ka tā nav viņu vaina, bet remonta cenu nenosauca, apsolīja, ka piezvanīs vēlāk.
Mēs zvanām PTAC, ko darīt, jo remonts nebija kvalitatīvs un pat neizturēja garantijas termiņu. PTAC teica, ka nevajadzēja atkārtoti nest viņiem, bet uzreiz rakstīt iesniegumu, bet šobrīd mums vai nu jāmaksā par remontu viņiem, vai jāpaliek ar lauzto.
Nolēmām pagaidīt, kad piezvanīs. Tā arī nesagaidījām zvanu, pa šo laiku nopirku sev jaunu.
Un jau augusta sākumā zvana vēlreiz, lai mēs paņemtu savu tālruni, jo pie viņiem uz bilances stāv. Atkal pajautājām, kā tad paliek ar remontu. Un tad izrādās, ka tālrunis jau kādu laiku ir likvidēts.
Vienvārd sakot, bardaks ir tik liels, ka paši nezina, kādā stāvoklī ir viņiem uzticēta tehnika, neseko līdzi katra klienta statusam un apmierinātībai.
Un joprojām paliek jautājums - pateicoties kam tālrunī ir parādījusies eļļa?
Pievienot komentāru