Datoru Ātrā Palīdzība - Slikts serviss, bojājums
Uz šo remonta servisu tika aiznests strādājošs telefons, tika veikta "bezmaksas diagnostika" par samaksu, pēc divām nedēļām tika atgriezts telefons, kurš vairs neslēdzās iekšā, pirms tam telefons darbojās labi, lādējās, varēja ieslēgt. Pēc šīs saucamās diagnostikas telefons vairs nav lietojams, pakalpojuma sniedzēja attieksme pret klientu ir negatīvi tendēta, ziņojot par problēmu, atbilde bija, kāpēc tad jūs to nesāt pie mums? Un rezultātā kompānija neuzņemas nekādu atbildību, jo nesot pie viņiem remontēt jebkuru ierīci, viņi neatbild par tai radītajiem defektiem.
Komentāri (4)
Kaut kā neloģiski ''Uz šo remonta servisu tika aiznests strādājošs telefons'' kāpēc nest uz servisu strādājošu telefonu?
Bezmaksas diagnostika tas ir standarta triks jebkuram kantorim, jo viņam klāt nāk piebilde (ja seko remonts)
Ja gribat sev bezmaksas pakalpojumu tad saņēmāt arī bezmaksas atbildi!
Interesanti, ka par šiem TRIKIEM netiek brīdināts pirms remonta veikšanas.
Strādājošs telefons tādā ziņā, ka tas strādā, bet ar dažām niansēm. Un šis nav remonts, šis ir telefonu un datoru laužanas serviss!
Neloğiski ir tas, ka šajā servisā strādā tāds meistars, kurš diognasticējot telefonu to pilnībā salauž, ka tas vairs nav lietojams, diez vai saprati, ka teicu ka telefons pirms tam darbojās, bet pēc tam nē. Kā arī palasot citu cilvēku sūdzības par šo servisu, redzu tādu pašu situāciju, aiznes uz servisu, un pēc remonta, vairāk problēmu.
Man bija tieši tāpat. Vai mēģināji ko panākt?