Datamarket/ Samsung A7 - Ļoti slikts serviss
Tātad tika aiznests mob. Tel ar problēmu, kā nestrādā ekrāns, pieņēma Dmitrijs. Kad pieņēma solīja ka dos atbildi 2-3. Darba dienu laikā, bet parasti esot ātrāk... (aha kā tad) protams dienas ritēja, bet atbildes nekādas. Zvanījām, solīja ka apjautāsies meistaram, bet atbilde nesekoja. Pēc pusotras nedēļas aktīvās zvanīšanas, sekoja atbilde var labot - 80 eur, ok labojam! Paiet vēl 3. Dienas, tomēr nelabošot, kas par vainu tā arī nepateica. Kaut gan p/n aktā rakstīts: bezmaksas diagnostika 10 eur? ! Jautājums tam kantorim: iztulkojat man vārdus: bezmaksas, 10 eur un diagnostika. Bezmaksas manuprāt ir bez maksas, 10 eur ok zināms un diagnostika ir apskates rezultāts-atskaite, defektācija vai ne tā? Kad jautāju dodat man defektācijas aktu ar zīmogu, sekoja atbilde - maksā 25 eur un ierakstīsim da jebko.. Vienvārdsakot cilvēki, nekāpjat uz šī grābekļa, ļoti bēdīgs kantoris. P. S. Protams tika samaksāti 10 eur par neko, jo tel. Bez naudas neatdeva.
Komentāri (1)
OK, bet servisa firma kāda?