www.sudzibas.lv Danija Apavu veikals nekvalitatīvi apavi, slikts serviss

Danija Apavu veikals - nekvalitatīvi apavi, slikts serviss

Veikalā danija (T/c Rīga Plaza) iegādājos zābakus, samaksājot 80eur, pēc 10 dienām, abiem zābakiem salūza supinātori un atlīmējas zole. Griezos veikalā, kur uzrakstīju prasījuma pieteikumu, ar lūgumu apmainīt apavus. Atbildi nesaņēmu. Zvanot uz pieteikumā norādīto tālruni 23200109, atbildēja sieviete, kas nemācēja runāt latviski, tikai krieviski un atbildēja, ka apavus sabojāju pats? ! Un var atmaksāt man 20eur. Atbildi uz pieteikumu saņēmu pēc 5 nedēļām, kurā tika norā'dits, ka apavi mehāniski ir bojāti un veikals gatavs man atmaksāt 20eur. Sazināties ar priekšniecību, vai ar kādu, kas ir atbildīgs par sūdzību izskatīšanu nav iespējams. Ja vēlaties uzdāvināt naudu un iegādāties brāķi jums uz daniju

Atbilde no DANIJA apavu veikalu tīkls Pārstāvja atbilde 02.04.2019

Cienījamā, Tatjana!
Vai brīdī, kad izvēlaties rakstīt sūdzību, Jūs esat droša par to, ka ierakstot kaut ko, nesniegsiet nepatiesu informāciju? Jo šajā situācijā Jūs esat tā, kas ceļ neslavu uzņēmumam.
Pamatoju:
1) Jūs iegadājāties apavus 23.02.2019.
2) Apavu cena bija 49.99Euro (Jūs rakstiet 80Euro)
3) Pēc 22 dienām, Jūs ieradāties veikalā, lai aizpildītu prasījuma pieteikumu (Jūs rakstiet pēc 10 dienām)
4) Prasījuma anketā esat ierakstījusi, ka ir salūzis supinators un ir caurums abos apavos (Jus rakstiet, ka ir salūzuši supinatori(tātad nu jau abi) un atlīmējušās zoles)
5) Zvanot uz norādīto tālruni, Jums atbildēja, un paskaidroja, ka atbilde tiks sniegta 15 darba dienu laikā no ofisa, nevis no veikala puses, turklāt, to Jums teica latviešu valodā ( Jūs apgalvojat, ka atbilde netika sniegta, turklāt, Jum pateica, ka pati esat apavus saplēsusi)
6) Par kaut kādu naudas summu, kura Jums tiks atgriezta veikals neko nav teicis, jo, kā jau minēju, veikala darbinieki nelemj šos jautājumus ( Jūs rakstiet, ka pateica, ka atgriezīs 20Euro)
7) Atbildi uz prasījuma pieteikumi ir jāsniedz likuma noteiktajā laikā, un, ja Jūs iepazīsieties ar PTAC likumu, tad atradīsiet likuma pantu, kurš nosaka, atkal atkārtošos, ka atbilde ir jāsniedz 15 darba dienu laikā. Tātad, paskaidroju- Jūs uzrakstījāt prasījuma pieteikumu 16.03.2019. +15 darba dienas, sanāk, ka mums Jums ir jāsniedz rakstiska atbilde līdz 05.04.2019(ieskaitot)! Jūs joprojām vēl neesat saņēmusi atbildes vēstuli no mūsu uzņēmuma! ( Jūs rakstiet, ka pēc 5 nedēļām saņēmāt atbildi, par to, ka apavi mehāniski bojāti un uzņēmums Jums atgriezīs 20euro)
8) Jūs pati šodien sazinājāties gan ar veikalu, gan ar priekšniecību, turklāt, mēs runājam divas reizes un es Jums vēlreiz paskaidroju, ka atbildi sniedzam 15 darba dienu laikā ( Jūs rakstiet, ka nav vispār iespējams sazināties )

Atbildes vēstuli par mūsu lēmumu, Jūs saņemsiet uz savu norādīto adresi likuma noteiktajā laikā, kurā Jums tiks izklāstīts un paskaidrots mūsu lēmums. Pēc šīs vēstules saņemšanas, Jums ir visas tiesības griezties Paterētāju tiesību aizsardzības centrā, Rīgā, Brīvības ielā 55, ja Jums neapmierina mūsu piedāvātais risinājums.
Ar cieņu,
Danija kolektīvs

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes