Dainas Kafejnīca - apkalpošana

Māmiņa ar maziem bērniem ir nevēlams apgrūtājums jaunai, skaistai, bet žēl ne laipnai, ne smaidošai apkalpotājai šai uzņēmumā. Viss sākās ar to, ka paceļot bērnu krēsliņu, tas sadalījās. Pasaucot oficianti palīgā, saņēmu brīnišķīgu atbildi, ka viņai mājās ir savādāks bērnu krēsliņš, šo viņa neprot palīdzēt salikt, un vispār tas esot ārkārtīgi smags, ko viņa nevar pacelt. Ko darīt - kaut kā krēsliņu samontēju pati, aizstūmu līdz galdiņam. Kad atnesa 1.-o ēdienu, palūdzu papildus traukus bērniem, ko man iedeva un jau sajutu, ka esmu parāk daudz šo jauno lēdiju apgrūtinājusi. 2.jā bērns paņēma picas šķēli un attapāmies, ka nav šķīvja, uz kura to nolikt. Gāju atkal pie oficiantes, kas tajā laikā pieņēma pasūtījumu pie letes. Pagaidīju, kamēr 1.ais cilvēks samaksā un palūdzu vēl šķīvjus picai. Saņēmu asu atbildi, ka būs jagaida. Kad pajautāju. cik ilgi - kamēr pieņems visus pasūtījumus. Brīnišķīgi - tikmēr mūsu pica atdziest. Kad palūdzu iespēju aprunāties ar vadītāju, saņēmu totālu ignorēšanu. Viss protams beidzās ar to, ka bērni picu ēda tāpat, protams viss galdauts un galds netīrs. Prieks par pusdienām un apetīte nekāda. Un kārtējais izbrīns par cilvēkiem, kas strādā apkalpojošā sfeŗā un nezina, ka vismazākais smaids un vismaz intrese par to, ka tiks palīdzētēts, atrisina visas situācijas.

Z

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes