Creditreform - Nepieklājīga apkalpošana
Pēc tam, kad manai mammai, kas nesen kļuva neredzīga, tika atsūtīts šīs iestādes brīdinājums par neapmaksāta rēķina parādu (kas izrādījās nokārtots) , vēlējos sazināties ar šo iestādi, bet pretī saņēmu nekorektu, bezkaunīgu attieksmi. Uz manu jautājumu - kāds ir darbinieka vārds un kā es varu sazināties ar priekšniecību, vienkārši tika nomesta klausule.
Neatkarīgi no tā, kādā jautājumā klients zvana un kādus "pakalpojumus" šis uzņēmums sniedz, vēl neviens nav atcēlis elementāro pieklājību.
Komentāri (1)
Kaut kur dzirdēju, ka Creditreform visi ir noformēti kā pāšnodarbinātie, bet kā zināms cilvēkam, kurš strādā pats uz sevi, priekšnieku nav un sūdzēties arī nav kur.