Crazydeal.lv - Krāpnieku kompānija
Brīdinājums. Neko nepērciet crazydeal.lv, preces nepiegādā un naudu arī neatmaksā.Man jau ir negatīva pieredze ar šo komāniju. Igaunijā jau ir ne mazums apkrāpto klientu http://rus.superhind.ee/diilipakkujad/CrazyDeal
Komentāri (31)
Полностью согласна.Обманывают и товар не доставляют.Ругаюсь с ними уже с декабря и пока все безрезультатно.Не покупайте через них ничего.crazydeal.lv
Es arī pierītu, nu jau vairāk par mēnesi gaidu preci, bet tikai sola un nekas nenotiek!!!
Es 5 mēnešus gaidiju un tā arī nesagaidīju...Vismaz naudu atpakaļ dabūju ka uzrakstīju ka nosūtīšu sūdzību uz PTAC un Eiropas komisijai .
UZMANIETIES! PIEKRĪTU! Kuponu neesmu saņēmusi, uz e-pastiem neviens neatbild, pagājis liels laiks un viņi vienkārši ignorē!
p.s. dīvaini, ka nav minēts kontattālrunis, apšaubāms kantoris.
Man ir tikai maksājuma uzdevums, portālā info liecina par to, ka nekādu pirkumu neesmu veikusi, INTERESANTI, ja veicot pirkumu man automātiksi pieslēdza sadaļai (apmaksa...no bankas).
Jau samierinos, ka savu samaksāto naudu atpakaļ nedabūšu!!!
P.S. JA SAŅEMŠU PRECI VAI NAUDU, SOLOS ZIŅOT ŠEIT!!!
Nepadodaties. Rakstiet uz viņu Tallinas adresi. Crazydeal, SOO2, 10414 Tallin, Igaunija.
Ziņoju!
Saņēmu atpakaļ naudu! PALDIES!
Piekrītu! Ļoti savdabīga attieksme, lai netektu vairāk, bet es vēl ceru...! Uz e-pastu atbildēja, ka kuponu izsūtīšot, bet diemžēl pagaidām nekā. Man ĻOTI SVARĪGI ir saņemt šo preci.
SECINĀJUMS IR TIKAI VIENS- PIRMS VEKT PASŪTĪJUMU PEDANTISKI PĀRBAUDĪT INFORMĀCIJU PAR FIRMU!!!
Mūžu dzīvo, mūžu mācies.
P.S. Ja man paveiksies, un es tomēr preci vai naudu saņemšu, ZIŅOŠU!
Sveiki! Nopirku nesen no viņiem preci un saņemu, ar kavešanos, bet saņemu. rakstīju viņiem nevis epasta bet facebooka kuru laikam viņi aktīvi vāda. cik es saprotu viņi tikko paradījas atkal mūsu Latvijas tirgu, un vēl uzlabo savu sistēmu. Vēlu viņiem veiksmi.
ZIŅOJU ! Sveiki! Es savu preci saņēmu ar nelielu nokavēšanos, bet jāpiekrīt LieneiLL, ka viņi savu sistēmu vēl nav savedušī kārtībā.
KUponu saņēmu ar septembra akciju, kaut gan pikts bija decembrī. Vēl lielāku izbrīnu manī radīja tas, ka 3 dienas pēc preces saņemšanas, man uz e-pastu atnāca vēl četri tādi paši kuponi. LAIKAM DROŠĪBAS PĒC. Prece kvalitatīva, tā kā esmu apmierināta. Lai viņiem tiešām veicas!!!
Personīgi es, ar CrazyDeal darbu esmu apmierināta. Uz e-pastiem atbild, ar piegādi problēmas nav bijušas. Bet ja nu arī rodas kāda
neliela aizkavēšanās ar preces saņemšanu, neceļu paniku. Ja vēlaties saņemt preci pirms svētkiem, vienkārši jāveic pasūtījums nedaudz agrāk, lai aizkavēšanās gadījumā nepaliktu bez dāvanas. Pirmssvētku drudzis dažādu apstākļu dēļ mēdz ienest korekcijas mūsu plānos, ar to ir jārēķinās.
Pirmssvētku drudzis тут не при чем! Я заказала товар 30.09.2016 - и до сих пор его не получила!
Хотя в предложении стоял срок доставки 20.10 , а в купоне ,который я получила сразу после оплаты , уже 30.11 , и объяснять мне ничего не захотели! И пошло-поехало до сего момента!
Это мошенничество чистой воды,и я не понимаю - почему,если на них столько жалоб,они все еще существуют?
Pašu pasūtīto kuponu tā arī e-pastā nesaņēmu(kas pat nav būtiski), bet preci gan saņēmu laikā (solītajā nākošajā dienā). :)
Pēc šo komentāru izlasīšanas bažījos, ka varbūt mana prece neatnāks, bet viss bija kārtībā - gan uz e-pastiem atbild, gan arī ar preci viss bija kārtībā. Laikam jau savu sistēmu sakārtojuši :)
piekrītu! kvalitāte precēm ir drausmīga. nopirku kurpes, kuras maksāja 15.99 (pirmstam itkā 80 EURO) un izjuka pēc 2 nedēļām, papēdis noplīsa. un rakstīts bija, ka apavi ir no ādas, bet NEBIJA!!!
Sveiki!
Es pasūtīju preci(pavasara jaciņu), bet atsūtīju kaut kādu maiciņu..Zvanu uz norādito tālruņa numuru_izslēgts..uz epasta vēstuli neesmu saņēmusi atbildi..esmu dikti vīlusies...laikam 20 eiro gar degunu..ko nez šādā sutuācijā, var darīt?! BEZ TABU, patērētāju tiesības??? tas tak nav NORMĀLI!!!
Visnotaļ piekrītu, ka viņi ir krāpnieki!
Novembra pēdējā nedēļa tika pasūtītas preces, vienai piegāde nākošā dienā otrai pēc nedēļas.
Protams, ka nekādas preces līdz šodienai neesmu saņēmusi.
Vismaz tiek atbildēts uz maniem e-pastiem, ar lūgumu saprast viņus un lai es neticu ko raksta pa viņiem sūdzībās.
Uz norādīto tālruņa nr. tika atbildēts 1 x, pārējās vienkārsi neceļ augšā.
Katrā e-pastā vaino preces piegādātāju un OMNIVA (uz to es norādīju, lai man piegādā). Sazinājos ar OMNIVA, viņi saka, ka mans tālruņa nr. nav reģistrēts nevienām turpmākām darbībām uz preču saņemšanu un, ka viņi nekvējas ar piegādi.
Protams, kad es viņiem izstāstu, ka nu ir lieta tāda, ka pie visām nelaimēm Crazy deal vaino viņus, viņi ir šokā.
Tagad crazy deal man sola atgriezt naudu, jo nevar manas vēlmes apmierināt. Nu es tad atvainojos, ja jau tu saki ka paciņa izsūtīta un viss lai es gaidu, tagad tu pēkšņi neko neesi darījis un naudu skaitīsi atpakaļ.
Vislielākie krāpnieki kādi ir!!! Lai ari cik lēti tur piedāvā produkciju, lūdzu neuzķeraties, pieliekat 1 eiro klāt un nopērkat drošākā vietā.
Skatīsimies, vai viņi savu solījumu turēs uz naudas atgriešanu, jo es rakstīju, man ari mana nauda jāgaida būs 3 - 4 nedēļas?!
Nezinu, bet man ir pozitīvas atsauksmes par crazydeal, atsūtīja pasūtīto preci ļoti ātri, jau 3. dienā saņēmu Omniva ar piegādi 1 EUR, nekur tik lēta piegāde nav, bet izrādījās, ka nederēja izmēra dēļ, aizsūtīju atpakaļ caur Omniva, sarakstījos e-pastā, ļoti laipna un sirsnīga attieksme un naudiņu atgrieza laicīgi !!!
SUPER, liels paldies crazydeal kolektīvam !
Noteikti pasūtīšu vēl, jo ir labas mantas !
Preci nepiegādā, kā sola,-nezinu, vai naudu arī saņemšu.
Pasūtījumu piegādāt solīja jūlija beigās. Vairākas reizes pārcēla piegādes datumus. Prece pienāca 06.10.kad vasara sen jau cauri. Apavi neatbilst izmēram. Nosūtīju atpakaļ paredzētajā termiņā.Uz zvaniem neviens neatbild/tikai automātiskais atbildētājs/, uz e- vēstulēm arī klusums.Nepērciet un nesaistieties ar CrazyDeal.lv
Pusgadu gaidīju pasūtīto preci (no aprīļa līdz septembrim) un tā arī nesaņēmu , tik pārlika katru reizi datumu un nekā, ar naudu atgriešanu vilcinājās, ta uzrakstīju ka iesniegšu sūdzību --Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) un nākošā dienā tika atskaitīta nauda.
Es arī pasūtiju bērnam jaku un neesmu saņēmusi, telefons visu laiku nesasniedzams, e pastam - ignors.
Pasūtīju septembra beigās (ar piegādi 2 dienu laikā), tagad ir janvāris... Decembrī pēc vairākkārtējām piegādes datuma nobīdēm (piegādātājs kavē, atvainojiet) lūdzu anulēt pasūtījumu un atgriezt naudu. Jā, to viņi izdarīšot 14 dienu laikā. Ir pagājis mēnesis un uz jautājumu, kur nauda, saņēmu skaidrojumu - jūsu anulētā pasūtījuma papīrs stāv kaudzītē uz izskatīšanu finanšu daļā un tiks izvērtēts rindas kārtībā. Kā jums tas patīk? Nez, cik tā papīru rinda viņiem gara... Pēc visa izlasītā šeit esmu tiešām pārsteigts, ka likuma kalpi viņus neaiztiek un nepārbauda... Murgs kaut kāds...
С сентября 16 года не могу получить товар.Всё время переносили доставку.Потом стали предлагать замену типа трусы на часы.Замена на барахло полнейшее.В ноябре все заказы аннулировали,обещали вернуть деньги. 3-ий месяц веду переписку,звонила в Эстонию,но там всё время занято круглосуточно,хотя они работают с 10 до 16.Похоже,и обращение в Центр защиты потребителя тоже ничего не даст.Полнейшее кидалово.До этого много раз заказывала(5 или 6),присылали вовремя и хорошего качества.Видимо,входят в доверие,а когда побольше заказываешь-кидают.Надежда умирает последней.
http://www.tarbijakaitseamet.ee/ru/o-departamente
Консультационный телефон: 6201707
Sazinieties ar Igaunijas Patērētāju Tiesību aizstāvjiem - ja negribas naudu tērēt uz zvanu, tur ir opcija arī elektroniskai saziņai. Tā kā juridiskā persona ir reģistrēta Igaunijā, iespējams, ka varēsiet kaut kādu risinājumu arī atrast.