Cramo - veikla interpretācija
Ja veicat remontu un ir atslēgta apkure, iespējams būs nepieciešams mitruma separators. Separatora vērtība ap Ls250. Jāiemaksā ķīlas nauda Ls 100(!). Nomas maksa ~Ls 5 dienā (izņemot svētdienas).
Rēķinieties, ja atvedat nodot separatoru un parakstiet iekārtas pieņemšanas aktu/pārbaudes protokolu, bet nav laika izstāvēt rindu, lai dabūtu atpakaļ drošības (ķīlas) naudu un norēķināties par pakalpojumu, vienojaties atbraukt vēlāk... Tad, atbraucot citā dienā, tiek piefiksēts, ka pakalpojums ir sniegts līdz šai dienai!!! un attiecīgi tiek aprēķināta nomas maksa!!! Tā piemēram, akts par iekārtas atdošanu parakstīts 15.oktobrī, atbraucat nokārtot formalitātes 29.oktobrī, tad nomas maksu aprēķina līdz 29.oktobrim!!! Klientam jau nav variantu, jo maksu atrēķina no ķīlas naudas! :) Tas nozīmē, ka 50 latu vietā maksājat 90 un atpakaļ saņemat Ls 10!!! Vai nav ienesīgs bizness ar klientu uzticēšanos un "uzmešanu"?
Saprotu, ka šodien visi cīnās par izdzīvošanu, bet vai tāpēc ķīlā jāliek uzņēmuma reputācija un klientu zaudēšanas risks?
Ja dodaties uz Cramo, rēķinieties, ka, uzticoties darbinieku "pretimnākšanai un atsaucībai", samaksāsiet dubultā, - arī par nesaņemtu pakalpojumu...
Komentāri (1)
CRAMO jau sen saimnieko bijušie TAPEX gan īpašnieki gan darbinieki...pārsvarā visi jauki, godīgi CRAMO darbinieki tika sen atlaisti...URAA KRAAPNIEKIEM...kaada vasts taada tauta.