CoverMe - Bojājums un krāpšana
Iepirkos Ogrē, TC Daugas CoverMe veikalā. Nopirku aizsargstiklu un vāciņu samsung a7 telefonam. Stikliņu palūdzu uzlīmēt. Līdzi bija bērni, tāpēc neko uz vietas nepētiju. Mājās konstatēju, ka aizsargstikls daudz par garu un zem malsa jau ir gruži, bet vāciņā izveidojies burbulis. Nākamajā dienā atgriezos veikalā, lai samainītu nekvalitatīvo vāciņu un stikliņu. Par stikliņu pretenzijas nepieņēma - varot iztikt ar tādu kā ir, bet par vāciņu izlemšot, pēc 15 dienām došot atbildi. Nu supper! Un es 2 nedēļas varu staigāt ar pliku telefonu. Iesaku neiepirkties šādos veikalos.
Uzņēmums nereağē uz sūdzību. Kamēr vīņi izlems- atmaksāt naudu vai atgriezt vāciņu,- tikmēr man jāstaigā ar pliku telefonu? Galu galā, paldies dievam, es nenopirku pie viņiem telefonu par 700 eur, kuru būtu jādod uz ekspertīzi, bet tikai vāciņu par 12.50 € , kuram bojājums redzams ar neapbruņotu aci. CoverMe acīmredzot negrasās kko darīt, lai atrisinātu problēmu.
Komentāri (6)
Kāpēc pati mājas nelīmējāt aizsargstikliņu?
Kāpēc neizmantot pakalpojumu, ja varu maksāt? Nekas jau nemainītos, ja līmētu pati. Tikpat tas būtu par garu un šauru. Un galu galā - uzticējos spečukam.
Burbuli var izspiest spaidot uz tuvako malu
Vāciņam ar dubultdibenu var izspiest tikai šķidrumu.
Turpmāk šādos kantoreļos nav vērts iepirkties, viņiem pat nav kvalificēta servisa speciālista, kas ir spējīgs kvalificēti izvērtēt problēmas situāciju. Tā vietā kaut kāda tante direktore sagrābsta goole esošu informāciju priekš otmazkas bezmaz pēc principa copy paste, lai atteiktu pretenziju.
Pareizi. Un vajag reklamēt savu negatīvo pieredzi, lai citi zina un uzmanās tur iepirkties. Man viņi vāciņu apmainīja pret lētāku un protams ļoti prastu un starpību neatdeva. Bet aizsargstiklu varēju iemest miskastē bez atlīdzības.