Coca-Cola bundža - Rimi atlaižu cenu apmāns
3000 precēm atlaides??? Mani ir grūti piemānīt, jo esmu vērīgs. Vēlos, lai citi būtu arī uzmanīgi uz atlaidēm.
Es iegāju T/c Dole "Rimi" lielveikalā un konstatēju, ka vairākām precēm ir atlaides un protams, nopriecājos, bet te, lūk, nekā!
Rimi lielveikals izliek atlaides, nosvītrojot veco iepriekšējo cenu. Bet Jūs jautāsiet, kur ir problēma? ļoti vienkārši, Rimi izliec atlaižu cenas, nosvītrojot veco cenu, kas ir tik pat liela, kā atlaide.
Ja Coca-Cola bundža maksāja ar atlaidi 0, 33Ls, tad vecā nosvītrotā cena arī bija 0, 33Ls. Jā es zinu, ka tagad ir dzelteno atlaižu sindroms cilvēka prātos. Cilvēki dažkārt ierauga dzelteno atlaižu cenu un nopriecājas, un paņem doto akcijas preci, nepaskatoties, cik maksāja vecā cena - nosvītrotā. Es Jums visiem iesaku būt acīgiem. Neuzķeraties tik ātri uz akcijas dzeltenajām lapiņām. Obligāti apskataties nosvītroto - iepriekšējo cenu un tagadējo atlaižu cenu. Nac uz RIMI, nac uz Rimi nāc!!!
Komentāri (4)
Neesmu gan pamaniijusi, bet droshi vien, ka taa arii ir. Tas ir parastaakais triks, ko izmanto veikalos, lai piemaaniitu cilveekus, bet mees savukaart esam ljoti leetticiigi, kaa jau vienmeer un aatri uzkjeramies. Bet runaajot par sevi, godiigi sakot, shiim preceem nepieveersu uzmaniibu, jo akcijas preces saliidzinoshi reti iegadajos. Peerku to, kas patiik un to kas garsho, neatkariigi vai shai precei ir atlaide vai nav.
Šis joks ir vecs, to dara daudzi veikali, arī Mego un vēl daži labi. Ir bijis, ka pat akcijas cena ir augstāk apar iepriekšējo.
tas ir mārketings...
Jāteic, ka Rimi veikali man vispār riebjās, jo nezin, kāpēc vienmēr pērkot tos pašus produktus Rimi un Maxima, Maximā vienmēr izdodas iepirkties lētāk. Atlaides viņiem redz vairāk kā 3000 precēm, kā tad..nez kāpēc pie kases to nemanu..