AtrisinātaClix.lv - Krāpšana
Krāpnieku kompānija, nepiegādā pasūtīto preci, sola atdot samaksāto naudu. Tomēr naudu neatgriež (vairāk kā 3 nedēļas jau) un vairs uz ziņām neatbild.
9. Oktobrī pasūtīju playstation 5, veicu samaksu 499 euro (PASŪTĪJUMS #49869). Pēc 10 dienām nebija nekāda ziņa. Sazinājos ar kompāniju, viņi paziņoja, ka nevar piegādāt šo konkrēto preci. Solīja atgriezt naudu 27. oktobrī. Naudu neatgrieza un uz ziņām vairs neatbild.
Komentāri (3)
Gan jau pamanīja sūdzību, tāpēc nobijās un atgrieza naudu.
зачем оплачивать при заказе? платить надо при получении товаа
Sveiki visiem! Man ir aizdomas ka SIA Honestus īpašnieks izmanto mūsu pasūtījumu naudu kā ĀTROS KREDĪTUS lai savilktu galus kamēr risina savas nesenas problēmas ar policiju.
Tā ir tā saucamā Ponzi Scheme kad nauda par jauniem pasūtījumiem iet vecu parādu apmaksai (naudas atgriešanai par veciem pasūtījumiem), nevis preces pasūtīšanai un tās piegādei klientam.
Viņi ir atraduši veidu kā aizņemties no publikas naudu un turēt to pie sevis vismaz 2 (divus) mēnešus (no saņemšanas no klienta līdz atgriešanai par neizpildītu pasūtījumu). Vai pat ilgāk!