Cityparks - Slikts serviss un krāpšana
Saņemot sodu, nākamajā dienā griezos viņu mājas lapā www.eparking.lv, lai apskatītu tur pievienotās bildes un iesniegtu sūdzību par nepamatoti piemērotu sodu. Ja nemaldos, tad aizpildot sūdzību, bija minēts, ka atbildi sniegs 10 dienu laikā. Nu jau ir pagājušas 14 dienas kopš soda izrakstīšanas, un ir jāveic soda apmaksa, savādāk tas tiks nodots parādu piedzinējiem. Tā arī neesmu saņēmis nekādu atbildi no cityparks. Sanāk, man pat nav iespējams pārsūdzēt likumā noteiktajā kārtībā sev piespriesto sodu, jo uzņēmums nereaģē uz šādām sūdzībām, un esmu spiests veikt soda apmaksu.
Komentāri (1)
1. Rakstiet iesniegumu pēc formas. Ja neatbild pieņemiet, ka līgumsaistības nav spēkā.
2. Tās ir "līgumsaistības", labākajā gadījumā. Cityparks piemērotais sods nav tas pats, kas ceļu vai pašvaldības policijas. Privātīpašuma teritorijā uzstādītajai ceļazīmei ir tikai informatīvs spēks.
3. Atsaucoties uz GDPR pieprasiet, lai visi jūsu personas dati tiktu dzēsti un netiktu nodoti trešajām personām.
4. Ja uzraksta parādu piedzinējs, rakstiet to pašu par GDPR un pakalpojuma cenu.
5. Ņemiet vērā, ka saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu Nr. 61 2.1. punktu, par pirmā paziņojuma nosūtīšanu var pieprasīt ne vairāk par septiņiem euro.
6. Rakstiet sūdzību PTAC. Process ir vienkāršs un pat tad, ja izrādīsies, ka Jums nav taisnība, nekas nedraud.
Uzņēmumam Cityparks jau iepriekš ir piemēroti sodi un piedzīti tiesas ceļā.
Arī es personīgi veiksmīgi apstrīdēju sodu un viņu sadarbības partnera parādu piedzinēja Julianus Inkasso Latvija prasības. Viņi viltoja dokumentus, pārkāpa minēto un vēl virkni citu Normatīvo aktu punktus.